ee9861 當前離線
進階會員
TOP
bbsunny 當前離線
kbg 當前離線
開左黎玩,用chrome開unblock youku有啲卡,ie就順 再黎就係2g ram真心唔夠做,網頁一多野load,佢會招架唔 ... bbsunny 發表於 2015-2-13 12:33
試過用Firefox 開十零個分頁都OK. ie就唔多順. kbg 發表於 2015-2-14 13:27
kenchow1989 當前離線
要黎嘅終於都黎 個名好頂癮,叫光棍一號 不過唔知包唔包WIN8 kenchow1989 發表於 2015-2-14 20:55
普羅 當前離線
特級會員
pingkeong11 當前離線
Banned