原帖由 cyrux 於 2009-3-30 23:02 發表


我都想知...如果衣家買要千八蚊...
九成新齊野我諗一千都 ok 既.....
攪到我都想放





我無咩用到-3-

唔賣太浪費

TOP

原帖由 Panda_ChuN 於 2009-3-28 06:56 發表
如題
幫幫手睇多次...


http:/ ...


睇唔明張相, 有冇好的既link?

TOP

原帖由 talcans 於 2009-3-30 23:08 發表


睇唔明張相, 有冇好的既link?



點睇唔明-3-

TOP

原帖由 cyrux 於 2009-3-30 22:20 發表
我都有個喎...仲可以放到成千蚊

你係yahoo到放咋掛

原帖由 PaTT 於 2009-3-28 09:37 發表
原價$1980個一個?
有冇單...齊唔齊配件?
如果齊...我估$1000-1200

之前有位brother係到放 中袋定大袋
結果8xx成交 但已經係半年前既事
人地仲有單 仲肯同你上埋去鋪頭到驗貨

TOP

原帖由 ilty 於 2009-4-1 13:27 發表

你係yahoo到放咋掛


之前有位brother係到放 中袋定大袋
結果8xx成交 但已經係半年前既事
人地仲有單 仲肯同你上埋去鋪頭到驗貨


我未放呀...我見到呢到有師兄話仲放到一千攪到想放姐
我都好似有單有雪梨紙有袋

TOP

想問下衣家呢個袋要賣成千八百

TOP

原帖由 ilty 於 2009-4-1 13:27 發表

你係yahoo到放咋掛


之前有位brother係到放 中袋定大袋
結果8xx成交 但已經係半年前既事
人地仲有單 仲肯同你上埋去鋪頭到驗貨


我機會咪好少 ~_~

TOP

原帖由 cyrux 於 2009-4-1 14:56 發表
想問下衣家呢個袋要賣成千八百

最大 $1980
緊住係$1780

TOP

原帖由 PaTT 於 2009-4-1 22:35 發表

最大 $1980
緊住係$1780


幾大到-.-

TOP

原帖由 Panda_ChuN 於 2009-4-1 22:09 發表


我機會咪好少 ~_~

你依個價5會有人買啦

話說半年前xxx$$既時候...諗住落bid 但係server hang左....
上面果d話1000-1200 你問下佢自己買5買先啦
btw 如果你想賣依個價錢 會5會考慮放yahoo??

TOP