Gp01tkm 當前離線
中級會員
TOP
670 當前離線
初級會員
Ea650確定係香港行貨有保養?因不時有呢隻model 的水貨出現 670 發表於 2013-4-1 09:53
為免有拗撬 ,你當冇保吧 我就黎搬屋先將雜物清一清 Gp01tkm 發表於 2013-4-1 09:57
咁即係水貨? 因行貨冇單都仲有得保。 670 發表於 2013-4-1 10:05
你都冇答到底係水定行,因我只考慮行的。 不過算啦,你都唔多想賣 670 發表於 2013-4-1 10:21
tszyan29 當前離線
進階會員
item4保到幾時? tszyan29 發表於 2013-4-1 14:10
聯強跟 S/N 保三年 ,因為我搵唔到張單 ,所以我 SEND 左 EMAIL 去查詢 不過紅日 ,我唸最快聽日先會覆 ... Gp01tkm 發表於 2013-4-1 16:14