漏左 SLIENTPRO 幅圖
由於上緊機 ,淨係影配件 ,TOTAL 六條線 ,有 2條 SATA上緊機
另外 4PIN 同埋 6PIN 各有兩條

附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

Ea650確定係香港行貨有保養?因不時有呢隻model 的水貨出現

TOP

Ea650確定係香港行貨有保養?因不時有呢隻model 的水貨出現
670 發表於 2013-4-1 09:53



為免有拗撬 ,你當冇保吧
我就黎搬屋先將雜物清一清

TOP

為免有拗撬 ,你當冇保吧
我就黎搬屋先將雜物清一清
Gp01tkm 發表於 2013-4-1 09:57



    咁即係水貨?
因行貨冇單都仲有得保。

TOP

咁即係水貨?
因行貨冇單都仲有得保。
670 發表於 2013-4-1 10:05



我連邊間保都唔知
印像中 ANTEC 火牛有 ALTECH 同漢科
其實我想賣隻 SLIENT PRO M2 多 D ,因為佢似乎熱 D

TOP

你都冇答到底係水定行,因我只考慮行的。
不過算啦,你都唔多想賣

TOP

本帖最後由 Gp01tkm 於 2013-4-1 10:59 編輯
你都冇答到底係水定行,因我只考慮行的。
不過算啦,你都唔多想賣
670 發表於 2013-4-1 10:21



我真係唔知邊間保 ,成個盒得個 S/N
如果我答左係行第時你話我呃你就唔係咁好
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

item4保到幾時?

TOP

item4保到幾時?
tszyan29 發表於 2013-4-1 14:10



聯強跟 S/N 保三年 ,因為我搵唔到張單 ,所以我 SEND 左 EMAIL 去查詢
不過紅日 ,我唸最快聽日先會覆

TOP

聯強跟 S/N 保三年 ,因為我搵唔到張單 ,所以我 SEND 左 EMAIL 去查詢
不過紅日 ,我唸最快聽日先會覆 ...
Gp01tkm 發表於 2013-4-1 16:14


係幾時買咖?

TOP