師兄我諗左邊嗰個比較大機會撞到啱用火牛,麻煩你影多張相plz
俾膠超 發表於 2026-5-25 10:21


2.0  1394
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

本帖最後由 Ahmok 於 2026-5-26 01:54 編輯
Item 2
我要
miuup 發表於 2026-5-26 01:10

早晨呀師兄,或者等等俾膠超覆咗先,今日五點前,無回覆先至俾你吖
不過你話iTem 2??邊一個?2.0+eSata?

TOP

俾膠超師兄,尚未收到你嘅回覆,所以呢個2.0+IEEE 1394會送俾 MR.miuup.

TOP

2.0  1394
Ahmok 發表於 2026-5-26 09:41



    張相都係冇寫輸入電源, 不過有model number總算查得返
但如果你已經決定送畀其他人就nvm吧

TOP

本帖最後由 Ahmok 於 2026-5-26 10:33 編輯
張相都係冇寫輸入電源, 不過有model number總算查得返
但如果你已經決定送畀其他人就nvm吧 ...
俾膠超 發表於 2026-5-26 10:15

Sorry.俾膠超..下次有機會再結緣,對方聽聲都係同我一樣, 一把年紀...
2.0 +eSata嗰個有冇興趣?

TOP

張相都係冇寫輸入電源, 不過有model number總算查得返
但如果你已經決定送畀其他人就nvm吧 ...
俾膠超 發表於 2026-5-26 10:15

我要用DEEPSEEK查一查.先至知nvm點解
...上一代嘅人真係施德歌尔摩.....

TOP