Ahmok 當前離線
中級會員
師兄我諗左邊嗰個比較大機會撞到啱用火牛,麻煩你影多張相plz 俾膠超 發表於 2026-5-25 10:21
TOP
Item 2 我要 miuup 發表於 2026-5-26 01:10
俾膠超 當前離線
2.0 1394 Ahmok 發表於 2026-5-26 09:41
張相都係冇寫輸入電源, 不過有model number總算查得返 但如果你已經決定送畀其他人就nvm吧 ... 俾膠超 發表於 2026-5-26 10:15