想問吓item 1 有單嗎?
bigpo 發表於 2012-8-22 22:27

單據遺失了
但記得是於2009年5月左右在黃金商埸地庫某商店買的

TOP

推~推~

TOP

推~推~

TOP

item 1 $260!

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

個mon,明日美孚交收可以嗎?
orthogonal 發表於 2012-8-26 11:03

可以

TOP

回復 16# 吃不到的葡萄


    請問可唔可以ltem 4影幾張實物圖?,想知有幾成新,thx。

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回復  吃不到的葡萄


    請問可唔可以ltem 4影幾張實物圖?,想知有幾成新,thx。 ...
hello088 發表於 2012-8-26 13:50


TOP