原帖由 stepmic 於 2008-2-2 23:35 發表



相比之下

virtue完全係廢鐵肥仔

叉又唔夠人快, 維持時間又唔夠人地長, 運動性又差(唔計爆甲)


兩炮唔同性質喎.......
charge 170sec個下係壓縮炮,射程同破壞力點都勁過thron呢下
thron個下只係普通高性能粒子炮,持續性咁拉水喉,你見地面無咩好大損毀都知(當然呢炮唔代表係佢max output)

TOP

原帖由 Jim_Jim 於 2008-2-2 23:19 發表


當秘密再次被人推測到果陣,三小强又會毁屍減蹟,干手淨腳

唔會喇,三小強頭兩集出黎就係威係勢姐
唔好忘記 "弱化反應"
Exia,第一集都係好屈 ,但轉頭就俾人又攬又鍊頭,完全leveling down...

過多一陣,三少強都會既
都係同一個監督呀嘛

TOP

原帖由 zev1992 於 2008-2-2 23:20 發表


那何止快一點點啊...orz

幾乎是連結完就即開炮...

絕望先生那根要170秒啊

連維持時間也是比較長...

1. 其實唔止170的,聽日語原音就知,剎那果陣係問"仲有幾耐"...
三小強果枝,唔係丫,都哎過兩三句無聊野呀

TOP

原帖由 redhothits 於 2008-2-2 23:57 發表


俾人直擊, 應該冇野留低
而且, 之前俾人警告知得太多, 可能俾人刪除所有資料

個人認為,梗係唔知點解果段時間對手會裝左turbo (大家都明,過左兩三個飛鏡之後,硬係唔知過左幾耐時間的 ),或者唔知點樣send度條data出去,之後俾人開到

TOP

OT 少少, GN drive + PS armour  = 無敵

TOP

原帖由 ~Mac迷~ 於 2008-2-2 23:33 發表

由於之前5vE事件,17話開始未必有或者質素下降


omg

TOP

原帖由 tsubikiddo 於 2008-2-3 00:36 發表

唔會喇,三小強頭兩集出黎就係威係勢姐
唔好忘記 "弱化反應"
Exia,第一集都係好屈 ,但轉頭就俾人又攬又鍊頭,完全leveling down...

過多一陣,三少強都會既
都係同一個監督呀嘛


那是駕駛太廢...

TOP

原帖由 kenmeng 於 2008-2-2 09:28 PM 發表




今集



殺那 呢個 廢主角呀
又皇女又有新女
太可惡了

[ 本帖最後由 dom 於 2008-2-3 05:08 編輯 ]

TOP

原帖由 Steven Leong 於 2008-2-2 10:11 PM 發表

尤其係博士

當佢話GN driver 要在木星製造

令我諗起勇者王


我諗起 Nadesico  

TOP

真係怕剎那之後會有後宮....

TOP