NightKids 當前離線
中級會員
原帖由 stepmic 於 2008-2-2 23:35 發表 相比之下 virtue完全係廢鐵肥仔 叉又唔夠人快, 維持時間又唔夠人地長, 運動性又差(唔計爆甲)
TOP
tsubikiddo 當前離線
原帖由 Jim_Jim 於 2008-2-2 23:19 發表 當秘密再次被人推測到果陣,三小强又會毁屍減蹟,干手淨腳
原帖由 zev1992 於 2008-2-2 23:20 發表 那何止快一點點啊...orz 幾乎是連結完就即開炮... 絕望先生那根要170秒啊 連維持時間也是比較長...
原帖由 redhothits 於 2008-2-2 23:57 發表 俾人直擊, 應該冇野留低 而且, 之前俾人警告知得太多, 可能俾人刪除所有資料
zgmfx12a 當前離線
傻子那-F-Exia
特級會員
原帖由 ~Mac迷~ 於 2008-2-2 23:33 發表 由於之前5vE事件,17話開始未必有或者質素下降
zev1992 當前離線
原帖由 tsubikiddo 於 2008-2-3 00:36 發表 唔會喇,三小強頭兩集出黎就係威係勢姐 唔好忘記 "弱化反應" Exia,第一集都係好屈 ,但轉頭就俾人又攬又鍊頭,完全leveling down... 過多一陣,三少強都會既 都係同一個監督呀嘛
dom 當前離線
~艦C, 艦B 休閒提督~ ... ... ...
EPC義工團
原帖由 kenmeng 於 2008-2-2 09:28 PM 發表 今集
原帖由 Steven Leong 於 2008-2-2 10:11 PM 發表 尤其係博士 當佢話GN driver 要在木星製造 令我諗起勇者王
bebe2803 當前離線
進階會員