回復 880# 的帖子

不排除  3號機出盡全力開GN field可能不單上機器失控  電磁風暴

TOP

原帖由 無敵世麟 於 2008-1-28 01:20 發表


差好多
複合功能的bit , 再加上使用米洛夫斯基粒子作為大型光束牆這等玩意......
唔係新自護做得黎.

當然
新自護同AE社的技術力無得直接比較.

唔係馬沙放水,阿寶邊可以整到,nu係AE社+新自護技術既結晶,
浮游炮既技術此終係新自護既技術,最重要係賽可繆感應技術,AE社以經無

TOP

岩岩睇完16,點解新高達可以係地球放浮游炮既= =?

TOP

原帖由 kingleo666 於 2008-1-28 21:05 發表
岩岩睇完16,點解新高達可以係地球放浮游炮既= =?


應該係GN粒子的關係

GN粒子帶比MS 移動力同機動性(EXIA VS FLAG時)

而已GN 粒子都可以令VIRTUNE 係大飛層內飛得起了

禁個部新MS 的 FUNNEL 係大飛層內飛來飛去冇咩出奇...使用GN粒子的話

TOP

原帖由 dickxdv 於 2008-1-28 22:44 發表


應該係GN粒子的關係

GN粒子帶比MS 移動力同機動性(EXIA VS FLAG時)

而已GN 粒子都可以令VIRTUNE 係大飛層內飛得起了

禁個部新MS 的 FUNNEL 係大飛層內飛來飛去冇咩出奇...使用GN粒子的話

...GN粒子玩曬...
GN好屈機......
幾錢粒?

TOP

原帖由 無敵世麟 於 2008-1-28 01:27 發表


no~
七台機玩合體


七...七神合一...!!! (誤)

TOP

原帖由 cwc3boyfd 於 2008-1-29 01:19 發表

...GN粒子玩曬...
GN好屈機......
幾錢粒?


應集各家大成....整部MS...

VPS + GN粒子+曉的抗BEAM/ BEAM反射能力

TOP

原帖由 dickxdv 於 29/1/2008 09:42 發表


應集各家大成....整部MS...

VPS + GN粒子+曉的抗BEAM/ BEAM反射能力

一個ft field頂曬

TOP

原帖由 eh 於 2008-1-29 16:33 發表

一個ft field頂曬


FT FIELD?

TOP

原帖由 dickxdv 於 29/1/2008 16:39 發表


FT FIELD?

福田FIELD

TOP