原帖由 IJ 於 2008-1-27 01:15 發表

卡碧尼果d多到數唔到


卡碧尼x10
卡碧尼MK II x12
卡碧尼 Mass Product type x 3x

TOP

原帖由 sechui26 於 2008-1-27 01:18 發表
浮游砲係咪 無分正反派 使用特點
最終都gundam vs gundam

以前UC就有分既,因為用浮游砲係自護/新自護多,聯邦好少用,所像中無,有錯請更正
除左nu-gundam,不過佢都係對沙剎比,唔係高達

TOP

原帖由 eh 於 2008-1-26 23:19 發表
有5個gn drive?!
Exia,Dynames,Kyois,Virite
仲有個係邊??

想問...隻運輸艦(?)唔係有GN架咩

TOP

三部機屈機..............
GN 粒子散佈成個極光範圍咁大  

TOP

原帖由 cnw1126 於 2008-1-26 05:24 PM 發表
果度係?
火山爆發?核能洩漏?定GUNDAM爆氣?


新 gundam GN 粒子最大散佈
成個月光蝶咁

TOP

原帖由 kenmeng 於 2008-1-26 07:43 PM 發表
能做到秒殺的,一般只有一集


三大勢力 會加快開發新機體對付 新機........

TOP

浮遊砲 (Fang) 都出埋
屈機 .......

TOP

新三小強 個女幾好身材喎

TOP

原帖由 dom 於 27-1-2008 02:05 發表
新三小強 個女幾好身材喎


仲叫幾好?

根本係好過火

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP