回復 830# 的帖子

可能最終武器 改少少  又推番出黎主角用
究竟 最後 un  人革連會不會進步快少少  基本有能力用力場捉機體

TOP

3號機GN粒子多得這麼誇張...

如果全拿來維持GN Field...-0-'''

TOP

原帖由 zev1992 於 26/1/2008 23:41 發表
3號機GN粒子多得這麼誇張...

如果全拿來維持GN Field...-0-'''

or用絕望先生支野

TOP

回復 832# 的帖子

可以做炸彈  核爆一鑊熟  哈哈
今集皇小姐語氣  有預算4人組送死 或彼捉

[ 本帖最後由 sechui26 於 2008-1-26 23:53 編輯 ]

TOP

睇睇下原來二哥部機又有浮炮,又有大劍,打機係咁咪玩晒

TOP

原帖由 NightKids 於 27/1/2008 00:47 發表
睇睇下原來二哥部機又有浮炮,又有大劍,打機係咁咪玩晒

唔知
等nds果隻

TOP

回復 835# 的帖子

fang 獠牙算好少  得6發  比起過往浮游砲機體

TOP

原帖由 cnw1126 於 2008-1-25 11:06 PM 發表


搞錯啦
這才是正解


又幾似喎

TOP

原帖由 sechui26 於 2008-1-27 00:55 發表
fang 獠牙算好少  得6發  比起過往浮游砲機體

卡碧尼果d多到數唔到

TOP

回復 839# 的帖子

浮游砲係咪 無分正反派 使用特點
最終都gundam vs gundam

TOP