aya1981hk 當前離線
中級會員
TOP
freebird 當前離線
Banned
fishmeat01 當前離線
為風扇加油 為車胎打氣
原帖由 HKZO 於 2008-1-22 00:32 發表 一部 SFREEDOM 都夠 哈哈
kenmeng 當前離線
進階會員
原帖由 aya1981hk 於 2008-1-22 01:35 發表 FW:接下來 , 就是清場了吧 !! http://gundam-s.blogspot.com:80/
eh 當前離線
特級會員
原帖由 EPC之子 於 22/1/2008 00:25 發表 如果4對1000 有SFREEDOM + 曉 + 命運 + I正義 又有無得打?
符碌 當前離線
zgmfx12a 當前離線
傻子那-F-Exia
原帖由 EPC之子 於 2008-1-22 00:25 發表 如果4對1000 有SFREEDOM + 曉 + 命運 + I正義 又有無得打?
sunhikari 當前離線
原帖由 符碌 於 2008-1-22 14:20 發表 終於睇完,感覺又係好荒謬,既然o個4部GUNDAM比人咁打法都冇事,點解唔一開始就直接走人,佢地要走根本就冇人阻到 衣家又走多三部出黎,又返去SEED個年代:funk:
nanaya07 當前離線
wing3516 當前離線
原帖由 sunhikari 於 2008-1-22 15:37 發表 你要明白 佢地係連續比人轟炸 連行都行唔到,點走人呢