FW:接下來 , 就是清場了吧 !!
http://gundam-s.blogspot.com:80/

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

原帖由 HKZO 於 2008-1-22 00:32 發表


一部 SFREEDOM 都夠 哈哈

淨係出超龍騎已經夠
本体可以收番埋

TOP

原帖由 aya1981hk 於 2008-1-22 01:35 發表
FW:接下來 , 就是清場了吧 !!
http://gundam-s.blogspot.com:80/






呢d係咪 hcm pro ?

TOP

原帖由 EPC之子 於 22/1/2008 00:25 發表
如果4對1000

有SFREEDOM + 曉 + 命運 + I正義

又有無得打?

有福田係到
1對100000000000000000000000000000都冇問題

TOP

終於睇完,感覺又係好荒謬,既然o個4部GUNDAM比人咁打法都冇事,點解唔一開始就直接走人,佢地要走根本就冇人阻到
衣家又走多三部出黎,又返去SEED個年代:funk:

TOP

原帖由 EPC之子 於 2008-1-22 00:25 發表
如果4對1000

有SFREEDOM + 曉 + 命運 + I正義

又有無得打?


of course

FT Field

TOP

原帖由 符碌 於 2008-1-22 14:20 發表
終於睇完,感覺又係好荒謬,既然o個4部GUNDAM比人咁打法都冇事,點解唔一開始就直接走人,佢地要走根本就冇人阻到
衣家又走多三部出黎,又返去SEED個年代:funk:

你要明白
佢地係連續比人轟炸
連行都行唔到,點走人呢

TOP

三大勢力首次聯手圍毆4部ms wor....睇番劇情,三大勢力一邊落導彈雨,一邊遠距開炮,一邊又ms波狀攻擊,meister淨係諗點面對眼前攻勢已經夠煩,仲邊有時間搵條安全路線走人呢....明顯人地已經準備好方法捉gundam,如果行錯一步就一定係咁先,所以,佢地都唔可以話走就走。

TOP

原帖由 sunhikari 於 2008-1-22 15:37 發表

你要明白
佢地係連續比人轟炸
連行都行唔到,點走人呢

炸不死才是大問題
機戰把他們設定到比帝皇厚甲就對了

TOP