本帖最後由 bam1a 於 2018-4-9 18:25 編輯
回覆 42# cpk
其實唔係
你睇返id:0 同シドニアの騎士, 仲有動物朋友呢D 典型日式全3D動畫
但都係低frame rate
其中一個原因就係慳時間,少frame可以減低支出,即時演算同非即時演算個rendering係唔同,一個似樣嘅動畫model要好高poly count或者NURB去造就多D detail同去崩位
非即時個D一定要演算一段時間,需要動用幾個render farm搞掂
而且仲有motion capture,要調得靚就要塞多D錢同時間
而且重要夾埋手繪背景個D組合工作,要時間
齋一星期一次,個workflow感覺上其實都同手繪差唔多
另外一個原因就係業界鍾意將動畫CG爲咗模擬一下手繪個種frame rate都會特登將人降低frame rate,其他地方就繼續25/30fps(電視冇60fps呢個option) |