本帖最後由 bam1a 於 2018-4-9 18:25 編輯

回覆 42# cpk

其實唔係
你睇返id:0 同シドニアの騎士, 仲有動物朋友呢D 典型日式全3D動畫
但都係低frame rate
其中一個原因就係慳時間,少frame可以減低支出,即時演算同非即時演算個rendering係唔同,一個似樣嘅動畫model要好高poly count或者NURB去造就多D detail同去崩位
非即時個D一定要演算一段時間,需要動用幾個render farm搞掂
而且仲有motion capture,要調得靚就要塞多D錢同時間
而且重要夾埋手繪背景個D組合工作,要時間
齋一星期一次,個workflow感覺上其實都同手繪差唔多

另外一個原因就係業界鍾意將動畫CG爲咗模擬一下手繪個種frame rate都會特登將人降低frame rate,其他地方就繼續25/30fps(電視冇60fps呢個option)

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

本帖最後由 MirageKnight 於 2018-4-9 23:35 編輯
請教一下刀劍神域外傳 係咪完全係另一個故事黎?
waifan 發表於 2018-4-9 15:51


叧外一個不同的古仔, 不同的人物. 發生係gun gale online. 無睇個故事. 但看完第一集. 都幾好睇.

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

今期賽馬娘好似幾 hit

TOP

回覆  bam1a
ID:0又未去到非常差,但蒼天就真係幾難睇吓
動物朋友就真係似cut costing嗰隻 ...
cpk 發表於 9/4/2018 18:39



唔知polygon picture呢個CG老字號出咗D乜事要降低framerate
會唔會係太趕?

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP