本帖最後由 Pppk 於 2020-11-19 22:54 編輯

老餅角度,好普通嘅作品,不過年輕一背受落~
你想吓D食屍鬼能力大到驚人,又會有班能力咁大嘅對付到佢哋~老舊橋段,唔知Hit係邊度
動畫就招式上表現得唔錯

TOP

老餅角度,好普通嘅作品,不過年輕一背受落~
你想吓D食屍鬼能力大到驚人,又會有班能力咁大嘅對付到佢哋~老 ...
Pppk 發表於 2020-11-19 22:51

唔係果班人能力咁大...果班人只係受過特殊訓練

TOP

你當古時D人唔洗習武,有速成班,又乜好講真係武林高手去打怪

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

其實我都係睇完電影先睇漫畫...坦白講神作我自己就唔覺得,只係算好睇,至於hit唔hit就市場話左俾大家知...

TOP

本帖最後由 shingzhk 於 2020-11-20 03:19 編輯
其實我都係睇完電影先睇漫畫...坦白講神作我自己就唔覺得,只係算好睇,至於hit唔hit就市場話左俾大家知... ...
knight7676 發表於 2020-11-19 23:38

等於海7王, 火滾忍者一樣, 你話好神咩? 一定唔係
要我講既話簡直係王道(普通)到嘔, 冇尼突破
不過出名左, 名氣效應之下一般人做羊群當打卡, 唔讚又怕得罪身邊潛Fans

相同道理你比較大眾對吉卜力電影&其他s就知

動畫版好耐之前hea睇完, 好多位都唔記得, 不過是但舉個例
係花街第一次見到last boss同佢屋企人果幕,
如果主角夠即場彊脅持佢家人 or 掙扎平衡過, 為左自己個妹而當街斬對方
有膽做出呢D劇情的話, 先開始有被封為神作既資格

TOP

講真,套火映打鬥, 場景, 劇情, 係好, 不過感覺上好流水式, 變化少, 去到後期已經係好似港漫咁淨係想睇點發展/結尾係點
全套得再不斬係感動位, 之後果啲犠牲都好淡薄

一大塊直頭係有咁長拉咁長, 兩年後拖到10本書內容應該有半本係精彩既

想睇好野真係要搵啲新進果啲睇, 真係有團火

TOP

富奸係唔想做,但係燒腦所以先咁多Fan又愛又恨,不過我就覺得早D完咗佢算啦

TOP

有時話而家hit D作品,都係好似D舊作咁,好似東京食屍鬼,我一開頭睇都覺得佢似寄生獸,亞人重唔係jojo上身

TOP

如果有鬼滅FAN鬼係到,尼個話題肯定會炎上
對住鬼滅我一般封口
鬼滅FAN鬼好恐怖......

TOP