回復 23# 淆底
我想問下你係邊度訂ga?

TOP

回復  淆底
我想問下你係邊度訂ga?
GPoker 發表於 2010/10/8 13:10


playasia.com 之嘛..

TOP

唔知有冇黑膠
apychan 發表於 2010-10-8 01:14


黑膠碟仲惡搞...買部二手都唔知要幾錢:faint
我屋企仲有十幾隻但冇機:
btw我所知最新出既黑膠碟已經係上年的事黎

TOP

黑膠碟仲惡搞...買部二手都唔知要幾錢:faint
我屋企仲有十幾隻但冇機:
btw我所知最新出既黑膠碟 ...
otisshan 發表於 2010-10-8 19:02



    涼宮激奏 出過黑膠..........

TOP

黑膠碟仲惡搞...買部二手都唔知要幾錢:faint
我屋企仲有十幾隻但冇機:
btw我所知最新出既黑膠碟 ...
otisshan 發表於 2010-10-8 19:02

收藏用

TOP

收藏用
apychan 發表於 2010/10/8 23:39



    布教用

TOP

布教用
淆底 發表於 2010-10-8 23:41

冇機冇機冇機

TOP

playasia.com 之嘛..
淆底 發表於 2010-10-8 14:45

想問銀行過數既話
係咪只要過返HK個價錢就可以??

TOP

本帖最後由 淆底 於 2010-10-9 00:50 編輯
想問銀行過數既話
係咪只要過返HK個價錢就可以??
billy9172 發表於 2010/10/9 00:43


     係掛...
    我用VISA比錢連PAYPAL都慳返

TOP

我有播到帶ge收音機,送比我幫你播

TOP