ronald 當前離線
ひ.み.つ
特級會員
到時應該唔會係度開掛? 我果邊大把人都話上海呢...或姐到時順路去今年第3次日本,ORZ ... killerkillua 發表於 2010-4-25 22:27
TOP
tommyho 當前離線
中級會員
killerkillua 當前離線
有其他私人原因及搵唔到人, 取消機會高達八成. ronald 發表於 2010-5-3 00:07
上海一齊啦.....日本,除左中六合彩,或者跟上海...如果唔係我唔敢去今年第3次.. ... killerkillua 發表於 2010-5-3 00:09
lastphoenix 當前離線
拉尼娜
rion 當前離線
進階會員
開水樹團的話請早D開POST (路過 rion 發表於 2010-5-3 12:42
yupikachu 當前離線
Banned
有興趣去上海果團 師兄係咪會搞? yupikachu 發表於 2010-5-3 22:04