到時應該唔會係度開掛?
我果邊大把人都話上海呢...或姐到時順路去今年第3次日本,ORZ ...
killerkillua 發表於 2010-4-25 22:27


預埋我去上海?

TOP

本帖最後由 tommyho 於 2010-4-26 00:44 編輯

得個想字
人工都係餐搵餐食餐餐清
想去日本朝勝都遙遙無期

TOP

有其他私人原因及搵唔到人, 取消機會高達八成.

TOP

有其他私人原因及搵唔到人, 取消機會高達八成.
ronald 發表於 2010-5-3 00:07



    上海一齊啦.....日本,除左中六合彩,或者跟上海...如果唔係我唔敢去今年第3次..

TOP

上海一齊啦.....日本,除左中六合彩,或者跟上海...如果唔係我唔敢去今年第3次.. ...
killerkillua 發表於 2010-5-3 00:09


預埋我去上海?

TOP

有其他私人原因及搵唔到人, 取消機會高達八成.
ronald 發表於 2010-5-3 00:07

唔會一個人去?

其實如果唔去演唱會,係咪平好多?

TOP

開水樹團的話請早D開POST (路過

TOP

開水樹團的話請早D開POST (路過
rion 發表於 2010-5-3 12:42


Again, 問knt

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

有興趣去上海果團
師兄係咪會搞?
yupikachu 發表於 2010-5-3 22:04


要睇有冇agent出package.
呢個post只是集合志同道合的人一齊出發.

TOP