魯魯汁 o_o

TOP

原帖由 ccsplus 於 2008-11-22 03:43 發表
Q版果d叫figure


吾叫figure 甘叫咩好

TOP

原帖由 G-核戰機 於 2008-11-22 01:56 發表
天元突破好似唔錯
如果個胸用軟膠就真係不錯

高達兄依家改玩Q版乎??


Q版一向玩開  不過係今個月出得多有成7隻

TOP

原帖由 cloveky 於 2008-11-22 04:35 發表

之前睇過日文版...短篇黎, 重有KNIGHT FOR GIRL
個人覺得係雷本
反而娜娜莉的夢魘幾好, 肌肉ZERO


我想問咩野係雷本?
本卡蓮..係短篇的漫畫?

TOP

原帖由 dom 於 2008-11-22 02:58 發表


Code Geass 個本什麼來的
卡蓮


cc 卡蓮  爭仔短篇集

TOP

原帖由 dickxdv 於 2008-11-22 11:40 發表


我想問咩野係雷本?
本卡蓮..係短篇的漫畫?

地雷...
官方認可短篇同人本
日版出到5了

TOP

我都買左南瓜...舊款一齊買埋
連埋女友的B女及長門今日掃左6袋

起碼要買多20隻先夠女友D B女 1 VS 1

[ 本帖最後由 丫傑 於 2008-11-22 20:24 編輯 ]
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

Saber 把野洗唔洗兩舊?

TOP

原帖由 小Ray 於 2008-11-22 20:36 發表
Saber 把野洗唔洗兩舊?


$275

TOP

咁岩既,我都買左南瓜女  (魔王未到貨Orz
來個前哨戰: 無限之瓜製
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP