thomaswai 當前離線
進階會員
TOP
RX178 當前離線
原帖由 ccsplus 於 2008-11-22 03:43 發表 Q版果d叫figure
原帖由 G-核戰機 於 2008-11-22 01:56 發表 天元突破好似唔錯 如果個胸用軟膠就真係不錯 高達兄依家改玩Q版乎??
dickxdv 當前離線
由Lenovo S9 升級到 X200LE!
長老會員
原帖由 cloveky 於 2008-11-22 04:35 發表 之前睇過日文版...短篇黎, 重有KNIGHT FOR GIRL 個人覺得係雷本 反而娜娜莉的夢魘幾好, 肌肉ZERO
原帖由 dom 於 2008-11-22 02:58 發表 Code Geass 個本什麼來的 卡蓮
cloveky 當前離線
原帖由 dickxdv 於 2008-11-22 11:40 發表 我想問咩野係雷本? 本卡蓮..係短篇的漫畫?
丫傑 當前離線
小Ray 當前離線
世界が終わるまでは
原帖由 小Ray 於 2008-11-22 20:36 發表 Saber 把野洗唔洗兩舊?
熊忍 當前離線
中級會員