有人話無宣傳,找唔到路去

這個你覺得點?
lastphoenix 發表於 2013-3-18 20:57


http://www.c3hk.com.hk/revamp/2013/ticket.php

唔識去既只可以 "算把啦"
冇宣傳既話, 人山人海既人從哪裡來?

TOP

唔識去既只可以 "算把啦"
冇宣傳既話, 人山人海既人從哪裡來?
ronald 發表於 2013-3-18 21:07


佢講入左會展唔知點去會場

又話今次最差,無下次咁講

TOP

佢講入左會展唔知點去會場

又話今次最差,無下次咁講
lastphoenix 發表於 2013-3-18 21:31


不是有箭咀指你去咩?

TOP

不是有箭咀指你去咩?
ronald 發表於 2013-3-18 21:32

d人當動漫節咁行一樓入

又話上到咁高層係歧視動漫人

TOP

d人當動漫節咁行一樓入

又話上到咁高層係歧視動漫人
lastphoenix 發表於 2013-3-18 21:39


同佢地講: "有埋扶手電梯, D人少少路都唔肯行, 唉."
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

其實c3 掛牌個d記者定咩人來?

普通人有無計整張証返來?

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

聽某網台主持講C3,佢好似入到記者區同入到去採訪
yupikachu 發表於 2013-3-19 13:33

問題係普通人點整到可以入去採訪,但實質無採訪到

TOP

總結:

2. 入場人士希望免費睇show, 大會希望控制人流, 所以收費各有爭拗.
4. 想人畀錢可以試試把舞台劃大佢, 唔好畀人覺得閘外前座同閘內後座冇分別.
ronald 發表於 2013-3-18 20:41


抽獎今年好像是第一次
應該可以吸引到多些人

TOP

抽獎今年好像是第一次
應該可以吸引到多些人
usei 發表於 2013-3-19 16:42

得bless4先可以上台領獎
直接搞返個簽名會實際的

TOP