ronald 當前離線
ひ.み.つ
特級會員
有人話無宣傳,找唔到路去 這個你覺得點? lastphoenix 發表於 2013-3-18 20:57
TOP
lastphoenix 當前離線
拉尼娜
唔識去既只可以 "算把啦" 冇宣傳既話, 人山人海既人從哪裡來? ronald 發表於 2013-3-18 21:07
佢講入左會展唔知點去會場 又話今次最差,無下次咁講 lastphoenix 發表於 2013-3-18 21:31
不是有箭咀指你去咩? ronald 發表於 2013-3-18 21:32
d人當動漫節咁行一樓入 又話上到咁高層係歧視動漫人 lastphoenix 發表於 2013-3-18 21:39
yupikachu 當前離線
Banned
聽某網台主持講C3,佢好似入到記者區同入到去採訪 yupikachu 發表於 2013-3-19 13:33
usei 當前離線
總結: 2. 入場人士希望免費睇show, 大會希望控制人流, 所以收費各有爭拗. 4. 想人畀錢可以試試把舞台劃大佢, 唔好畀人覺得閘外前座同閘內後座冇分別. ronald 發表於 2013-3-18 20:41
minazuki 當前離線
進階會員
抽獎今年好像是第一次 應該可以吸引到多些人 usei 發表於 2013-3-19 16:42