等字幕 好想睇

TOP

原帖由 真.飛鳥 於 9/2/2008 21:00 發表
好睇啦

個眼神好惡 覺醒?

可能佢仲有d咩特殊技術?

TOP

原帖由 真.飛鳥 於 2008-2-9 21:10 發表

製做唔到GN Drive咪一樣無用 , 最多研究到類似既野

用其他野代替,之前佢地都發現左多變性既粒子,話唔定會有用

TOP

原帖由 sechui26 於 2008-2-9 21:07 發表
咦 算吾算搶左把光劍可能有重要數據

證明到o既就係駕駛員方面三大國係勁過CB,但係科技就差左D

TOP

原帖由 eh 於 2008-2-9 09:25 PM 發表

可能佢仲有d咩特殊技術?

咪又係得個斬字

反而呢個細路有d野
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

原帖由 真.飛鳥 於 2008-2-9 21:29 發表

咪又係得個斬字

反而呢個細路有d野


個細路可能係後期boss

不過exia 同 部浮游炮高達 打 係裝配上 都有一段距離

TOP

回復 1025# 的帖子

會不會 佢先係最後皇牌 駕駛員

漫遊出左字幕



[ 本帖最後由 sechui26 於 2008-2-9 21:34 編輯 ]

TOP

原帖由 kenmeng 於 2008-2-9 09:31 PM 發表


個細路可能係後期boss

不過exia 同 部浮游炮高達 打 係裝配上 都有一段距離

一打三 ...

其中一部半廢既 , 一部可能唔出手(釘宮) ...

但剎那扯火斬人果陣都好恐怖 , 都好難估邊部爆先

TOP

原帖由 sechui26 於 2008-2-9 09:31 PM 發表
會不會 佢先係最後皇牌 駕駛員

絕望先生一來到呢度就影住個細路...
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

原帖由 真.飛鳥 於 2008-2-9 21:33 發表

一打三 ...

其中一部半廢既 , 一部可能唔出手(釘宮) ...

但剎那扯火斬人果陣都好恐怖 , 都好難估邊部爆先

部做追繳手既gundam一定會跟埋去幫拖

TOP