回覆  newplayer123


   打電話去問
貧果 發表於 2016-9-11 19:03

有冇電話?google搵唔到thx

via HKEPC Reader for Android

TOP

In general, 要有$3 以上先ok..你試下增值$10 落cmhk
chuwest 發表於 2016-9-11 13:56


喺MNP轉嗰日張卡有$0.01以上就得

TOP

喺MNP轉嗰日張卡有$0.01以上就得
kiuwong 發表於 2016-9-11 20:03

要至少可以打到一個電話既餘額先得

TOP

回覆 896# FT907


    9月11日買,已升到34蚊一張,但就係三合一sim。

TOP

已冇mnp啦……唉

TOP

Cwb仲有冇增值卷賣?要新版有優惠嗰隻

TOP

本帖最後由 suiyan 於 2016-9-11 23:46 編輯

2日前咪已經講咗只剩$20券,
今日可能無晒喇。
講咗數量有限。售完即止。


多謝樓主報料,

今日去銅鑼灣總店,店員話得 20 蚊面值,我要買 300,佢就真係數左 15 張俾我,買左就去食 ...
superlaw 發表於 2016-9-9 22:15

TOP

昨日入了$100 hemat   
    送了$50 元 增值
想問送個張$50蚊有幾多gb
? thanks  

TOP

諗住10月完iphone約轉hemat,而家竟然冇得mnp

TOP

要至少可以打到一個電話既餘額先得
stern123 發表於 2016-9-11 20:07


唔知唔好亂講
睇返第11.5段
http://www.ofca.gov.hk/filemanag ... /mnp_procedures.pdf

TOP