哈哈. 係喎. 忘記左係省內流量. 被500mb衝昏頭腦.

我用海南卡. 佢話我有2次. 剛才測試. 用左1次 ...
suiyan 發表於 2015-5-26 22:30


見你領到2次既話,會唔會定義為廣東卡?
你呢張係2g定係3g用戶?
不過每個月領到500MB既話都幾正
但你呢張係海南省卡,一起沃領既省流量唔多啱我使,要開全國流量,真係有辣有唔辣,如果唔係都想買張。

TOP

我未check到領來的是全國流量,定係省流量。
曾經有有講過,廣東領到的100m是國內流量,30m和50m是省流量。

TOP

我未check到領來的是全國流量,定係省流量。
曾經有有講過,廣東領到的100m是國內流量,30m和50m是省流量。 ...
suiyan 發表於 27/5/2015 07:40 AM


咁著數?

TOP

我未check到領來的是全國流量,定係省流量。
曾經有有講過,廣東領到的100m是國內流量,30m和50m是省流量。 ...
suiyan 發表於 2015-5-27 07:40


係真唔係呀,唔係好相信

TOP

我未check到領來的是全國流量,定係省流量。
曾經有有講過,廣東領到的100m是國內流量,30m和50m是省流量。 ...
suiyan 發表於 2015-5-27 07:40


一起沃流量只是省內流量。 我3月試過去上海前領了100m免費流量, 但實際在上海時是不能用的, 發現時卡裡已經被扣了10多元上網費用

TOP

我係廣東用了17wo免費上網,當中有部分時間開咗4G,但我冇過咗限額,但有部分流量免費,有部分扣錢,有冇ch ...
ericlw72 發表於 2015-5-25 15:17



    曾經同樣在深圳用免費流量時,部份免費,部份扣錢 (沒有翻牆或用VPN)。 先找線上客戶服投訴,但是沒有用的,只會浪費間。後來我把詳細賬單和領到流量的訊息截圖,在微博私信給「中國聯通廣東客服」和 email 給 hqs-zxkf@chinaunicom.cn, 3天左右收到電話回覆,差不多一星期後收到退款。

TOP

本帖最後由 suiyan 於 2015-5-27 17:20 編輯

第4帖有講,3G客, 領到的是國內流量。
我的海南毛,係3G沃。 所以,有機會係國內流量。

TOP

第4帖有講,3G客, 領到的是國內流量。
我的海南毛,係3G沃。 所以,有機會係國內流量。 ...
suiyan 發表於 2015-5-27 17:17



遲的搵機會試下

TOP

本帖最後由 ericlw72 於 2015-5-27 18:59 編輯

回覆 946# nono259
聯通客服用sms回覆?
詳情如何,洗唔洗打電話搵佢?

TOP

-15.jpg
為何每月..轉贈15$走?
之前凍結75 $
依家變左60$
如果變0會點架?

TOP