spriggan 當前離線
進階會員
哈哈. 係喎. 忘記左係省內流量. 被500mb衝昏頭腦. 我用海南卡. 佢話我有2次. 剛才測試. 用左1次 ... suiyan 發表於 2015-5-26 22:30
TOP
suiyan 當前離線
kongisp 當前離線
我未check到領來的是全國流量,定係省流量。 曾經有有講過,廣東領到的100m是國內流量,30m和50m是省流量。 ... suiyan 發表於 27/5/2015 07:40 AM
eeeuser 當前離線
我未check到領來的是全國流量,定係省流量。 曾經有有講過,廣東領到的100m是國內流量,30m和50m是省流量。 ... suiyan 發表於 2015-5-27 07:40
nono259 當前離線
初級會員
我係廣東用了17wo免費上網,當中有部分時間開咗4G,但我冇過咗限額,但有部分流量免費,有部分扣錢,有冇ch ... ericlw72 發表於 2015-5-25 15:17
第4帖有講,3G客, 領到的是國內流量。 我的海南毛,係3G沃。 所以,有機會係國內流量。 ... suiyan 發表於 2015-5-27 17:17
ericlw72 當前離線
hkcrazydog 當前離線
中級會員