今日去啟業邨 ap mart問, 姐姐話無sim賣, 話trihalo無比過貨佢地, 淨係得增值券  

via HKEPC Rea ...
garfieldwoo 發表於 2017-7-29 19:11

今日個姐姐都係即時打電話去問係唔係有增值券送,之後我話在店來買嘢嘅其他印傭係我朋友,叫她照送,她笑笑口話明白。

TOP

可唔可以將萬能卡既錢過比佢?

TOP

可唔可以將萬能卡既錢過比佢?
爪王凌雨 發表於 2017-7-29 20:16


唔得
因為萬能無射錢功能

TOP

唔得
因為萬能無射錢功能
cmn_613 發表於 2017-7-29 20:34



TOP

本帖最後由 wallie 於 2017-7-29 21:19 編輯

delete

TOP

Cmhk本地儲值卡mnp去trihalo
我初以為系cmhk既餘額會自動帶埋過去添
hh3237 發表於 2017-7-29 13:33


請問prepaid sim 最少要有多小餘額才可 mnp 去 trihalo   ?

many thx!

TOP

回覆 897# hh3237


    都唔同公司點帶餘額過去?

TOP

是的,現在有十張在手,9月21日期到期前增值,可以去到明年六月。我多數會開98元嘅plan,年底前買多幾張 ...
tong6388 發表於 2017-7-29 17:11



開$98plan 用萬能抵Dwo~ 宜家呢一刻(唔計以前$50買到劵)都係圍返$37/月

TOP

請問prepaid sim 最少要有多小餘額才可 mnp 去 trihalo   ?

many thx!
wallie 發表於 2017-7-29 21:19


正常只要keep住餘額係正數就ok

TOP

開$98plan 用萬能抵Dwo~ 宜家呢一刻(唔計以前$50買到劵)都係圍返$37/月
ttttingggg 發表於 2017-7-29 22:05


一來未有時間追返萬能卡這邊嘅post,二來我會用38plan或98plan,視乎我月費plan嘅使用情況。所以在優惠期內都係用住這張先。

TOP