tong6388 當前離線
進階會員
今日去啟業邨 ap mart問, 姐姐話無sim賣, 話trihalo無比過貨佢地, 淨係得增值券 via HKEPC Rea ... garfieldwoo 發表於 2017-7-29 19:11
TOP
爪王凌雨 當前離線
cmn_613 當前離線
初級會員
可唔可以將萬能卡既錢過比佢? 爪王凌雨 發表於 2017-7-29 20:16
唔得 因為萬能無射錢功能 cmn_613 發表於 2017-7-29 20:34
wallie 當前離線
中級會員
Cmhk本地儲值卡mnp去trihalo 我初以為系cmhk既餘額會自動帶埋過去添 hh3237 發表於 2017-7-29 13:33
alpacamak 當前離線
ttttingggg 當前離線
是的,現在有十張在手,9月21日期到期前增值,可以去到明年六月。我多數會開98元嘅plan,年底前買多幾張 ... tong6388 發表於 2017-7-29 17:11
請問prepaid sim 最少要有多小餘額才可 mnp 去 trihalo ? many thx! wallie 發表於 2017-7-29 21:19
開$98plan 用萬能抵Dwo~ 宜家呢一刻(唔計以前$50買到劵)都係圍返$37/月 ttttingggg 發表於 2017-7-29 22:05