日期:1-11-2025
地點:薄扶林置富南區廣場 L2 層

Uploaded_via_HKEPC_IR_Pro_Android(dec84).jpg
Uploaded_via_HKEPC_IR_Pro_Android(f3b4e).jpg

估唔到呢啲舊商場都會有 csl 室內天線仲要係 N78。

via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)

TOP

日期:1-11-2025
地點:薄扶林置富南區廣場 L2 層




估唔到呢啲舊商場都會有 csl 室內天線仲要係 N78。

...
licson 發表於 2025-11-1 19:35


置富南區廣場係身痕龜,csl竟然插到旗。

TOP

日期:1-11-2025
地點:置富花園巴士站

Uploaded_via_HKEPC_IR_Pro_Android(20dc4).jpg
Uploaded_via_HKEPC_IR_Pro_Android(3d5ca).jpg

觀察到置富南區廣場頂有基站天線,但係 csl 係置富花園範圍連接緊嘅基站唔係係華富邨就係係奇力山,再綜合置富南區廣場為新鴻基地產擁有下,應該置富花園範圍內嘅室外天線為 SmarTone 獨家。

via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)

TOP

回覆 802# Linksys999

會見到有啲好新既冬菇頭天線,手機對埋去會見到 csl N78 信號接收良好,應該就係新裝。另外同場見到 Ericsson pRRU 應該就係 SmarTone 天線。

via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)

TOP

日期:1-11-2025
地點:薄扶林置富南區廣場 L2 層




估唔到呢啲舊商場都會有 csl 室內天線仲要係 N78。

...
licson 發表於 2025-11-1 19:35

有冇睇到係室內N78還是外面射入去?

TOP

置富南區廣場係身痕龜,csl竟然插到旗。
Linksys999 發表於 2025-11-1 19:40

置富南區廣場應該唔係新鴻基,係置富產業信託的。

TOP

置富南區廣場應該唔係新鴻基,係置富產業信託的。
Thomascyk 發表於 2025-11-1 20:48


https://www.chifulandmark.com/ct
碌到底左下是身痕龜。

TOP

回覆 806# Thomascyk

置地將置富花園部分公共設施例如廣場同運動場賣咗比新鴻基。

via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)

TOP

本帖最後由 licson 於 2025-11-1 21:39 編輯

回覆 805# Thomascyk

呢個頻段根據 OFCA 限制只可以係室內出現,無可能係室外。

另外有相睇,啲訊號就係個白色冬菇頭出黎。

Uploaded_via_HKEPC_IR_Pro_Android(570fe).jpg


via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)

TOP

本帖最後由 Linksys999 於 2025-11-1 22:01 編輯
回覆  Thomascyk

呢個頻段根據 OFCA 限制只可以係室內出現,無可能係室外。

另外有相睇,啲訊號就係個白 ...
licson 發表於 2025-11-1 21:38


根據經驗,呢隻白色冬菇頭得csl會用,support n77 n78。
側邊舊黃頭好似有label?

TOP