試過lock 過都唔掂....
extrawong 發表於 2024-10-24 19:05



    啱啱去左門巿,真係要換先OK
全程都係五分鐘, 已經搞掂

thank 各位巴打adore:

如果有巴打仲用緊中國聯通香港儲值咭而開始收唔到, 就主動落門巿換新咭了

TOP

如果想知自己係用緊邊個網,打18503就知,如果打18503,講電訊盈科即係登入CSL網,如果打18503,講HGC即係 ...
hkcslcmcc 發表於 2024-10-23 13:18

如果直接講天文台打電話問天氣呢?
我CTexcle就係直通天文台打電話問天氣熱線,而中聯通就好似你咁講係電訊仍Fall

TOP

剛剛reset左部機,但仍然收緊CSL 3G (454-19),無升4G
上兩星期已換卡(如意中港通香港版)

TOP

我無換卡 可以找3(4G)註冊唔到網

TOP

我的跨境王仍然 3G

via HKEPC Reader for Android

TOP

我的跨境王仍然 3G

via HKEPC Reader for Android
c14101 發表於 2024-11-1 07:58

我也打去聯通香港客服問了,她們只是說接到通知具體時間他們也不知道。還是等等吧……不過她們說確實是今天

via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)

TOP

有訊息呀..打得出打得入..

Screenshot_2024-11-01-10-11-12-668_com.android.phone_copy_810x1620_101431.jpg

TOP

唔知係電話問題定咩..揀到4G話註冊咗後..出去再入一次去原來部電話又自動揀返3G..可能暫時都係流流哋..

TOP

有訊息呀..打得出打得入..
白羊 發表於 2024-11-1 10:15

有VOLTE嗎

TOP

回覆 79# 趙元暢


    睇嚟係未得..仲研究緊係咪我電話問題..

TOP