一卡兩號冇得轉任何plan,冇得轉台,如客服大意轉了
一轉即死變空號,所有號碼空號,
冇得救冇得返轉頭,死號, ...
kamenrider01 發表於 2024-2-26 23:49


嘉沃卡也是嗎?幾年前買了一張一卡兩號,6元月費,後來轉了天神卡,無左香港號碼。跟住疫情,無得上去搞,好似連大陸號碼都有問題。未得閒再試,因為從來不打電話,而且數據用漫遊卡算了

p.s. 另有一張嘉沃卡,又係因為上唔到去而過期,浪費了。

TOP

回復 67 #w__w

如果需要國内接香港打入,上去前香港主號飛線去0租香港號,好有用。

TOP

回復 w__w

如果需要國内接香港打入,上去前香港主號飛線去0租香港號,好有用。 ...
ckleung0923 發表於 2024-2-29 08:54


多謝Ching指教

我常在香港,暫時設置相反,將國內0月租號碼語音+SMS飛去香港號內(聯通香港-關聯家鄉號)

TOP

唔係停止漫遊,係「國際數據漫遊屏蔽」。
唔係個個客服都知有呢樣嘢,可能係最近無耐先推出。
我之前係要 ...
mdws2002 發表於 2024-2-16 15:21



    成功! 非常感謝分享! 之前個個月都無故俾它扣錢!20到60不等!

TOP

我冇屏蔽數據漫遊, 部iphone有偷流量但中國聯通冇扣錢

via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)

TOP

唔需要浪費時間辦理
試咗辦理完都係繼續扣流量


今日較早時間已經扣過一次5元, 所以而家顯示0元 ...
bendoraemon 發表於 2024-2-16 22:50

所以, 事後申請返退費就算

via HKEPC Reader for Android

TOP

前兩日去聯通大廈換左新卡

新卡印住 5G,不過同之前一樣無 VoLTE,無大陸 5G。

原本張卡仲可以係香港收到 3HK 5G,現在跌番去 3HK 4G,結論係唔換好過換

TOP

二月屏蔽左 兩張
兩張都係仲俾佢扣香港數據錢

TOP

無volte 真係好唔掂

其他台的一卡二號都做到volte,唔知佢有乜技術問題搞唔到

TOP

我冇屏蔽數據漫遊, 部iphone有偷流量但中國聯通冇扣錢

via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F) ...
一擊顏射 發表於 2024-3-8 07:40


ching 張卡冇餘額一樣可以照常收到 sms? 唔充值會唔會有乜麻煩?

TOP