即係HKBN 4G唔一定用SMT, 可能之後租用3同CMHK?

TOP

我由頭到尾見到開咗HKBN的 c hing用到的是smartone網,未見過CMHK網,唔明你想表達什麼呢? ...
andytse 發表於 2016/10/22 11:44

冇啊,我見之前新聞稿話同 CMHK + SMT 簽咗備忘錄,但係到最後係咪真係淨係用 SMT 就唔知,所以先問下

via HKEPC Reader for Android

TOP

揾吾到link,  有人可pm 嗎?

TOP

link係一個叫高 嘅地方有人放左出嚟

TOP

link係一個叫高 嘅地方有人放左出嚟
index1942 發表於 2016-10-22 14:00


   
師兄可以pm我嗎?

via HKEPC Ionic Reader v1.4.2 - iPhone

TOP

請問一下如果截數日係5号

咁我mnp日期應該點寫??
crazyrickypoon 發表於 2016-10-22 13:02


仲有合約嘅就一定要合約完之後,無約嘅咪5號前任可一日囉。

TOP

剛剛網上申請左$98+$18個plan
請問要唔要另外再填form或交住址証明?

TOP

申請左, thx

TOP

會SMS你,提你睇EMAIL,
andytse 發表於 2016-10-22 11:50



    收到通知,換領期:2016年10月22日 至 2016年12月21日。今日22,有無咁快?

TOP

提示: 該帖被管理員或版主屏蔽

TOP