wongfire 當前離線
初級會員
點樣check有無飛線? 平常人家 發表於 2016-1-16 14:00
TOP
平常人家 當前離線
中級會員
手機左上角有個 飛線 logo ..... 只是之前無留意 用手機本身的飛線功能....取消佢 ... wongfire 發表於 2016-1-16 14:19
bowieha 當前離線
我都覺得移動有d兒戲 唯有想: 1. 實左名,跌左有得補卡 2. 比人執左,執左個人唔會狼到去實名 3. 就算執左 ... ambler 發表於 2016-1-16 11:34
ac147 當前離線
格拉底 當前離線
hehehe
進階會員
今日專程到廣州中移實體店查問,已用身份証實名要再辦理新sim卡,一定要用已用實名登記身份証再加服務密碼 ... bowieha 發表於 2016-1-16 16:08
bbyubb 當前離線
我愛曲線
想不到移動連hkepc都上吾到。 看來移動聯通互補確有需要。 移動聯通SIM卡放在2G手機,在廣州地鐵站,聯通 ... 平常人家 發表於 2016-1-16 14:17
poorguy1234 當前離線
edmond25 當前離線