咁你就係好好彩
我同果fd開到係得3.6
eiji_toe 發表於 2015-3-2 07:23


    要開左1 hr plan 先有
頂左一日, 今早就打回完形

TOP

琴日試左幾個地方。 好多都係得2-5mb
有時仲突然load 空氣, 咩都冇

TOP

好似真係玩完鳥

TOP

想問張卡的通話費點計?
首30min 系計張卡有效期內? 每次通話? 每月計?

TOP

見左光無計

so far 夠用就得。
何況用ofta test 過。自己去開既地方都係2-3mb 左右。

TOP

你果張係新開既卡?
eiji_toe 發表於 2015-3-2 07:24


唔係,只係覺得鎖3.6M咁奇怪,問清楚係咪測試時間問題遮!
不過遲啲我都可能要買多張,到時自已新舊卡對照試清楚再報告啦!

TOP

回覆 76# denc

CHING, 我買多左2張來抽no. , 你要嗎?
開左包裝, 未activate.

TOP

其實開完98 得返5蚊,我買唔買多張買個希望好呢,一陣落鴨記,有冇人要報價???

TOP

見左光無計

so far 夠用就得。
何況用ofta test 過。自己去開既地方都係2-3mb 左右。 ...
mkywong 發表於 2015-3-2 10:20


啱啱都開左張 3.6M, 其實好穩定下, upload仲有~2.5M..   

其實都算夠用, 我都念緊仲博唔博多張... 如果之後CXL張所有7.2M限番做3.6M其實咪一樣...

TOP

用desktop試吓
HEHE.jpg

TOP