feifei22 當前離線
Banned
TOP
sdds 當前離線
中級會員
kongisp 當前離線
進階會員
係咪間間7仔都有得賣 feifei22 發表於 19/12/2014 11:07 AM
a527692384 當前離線
今日去在工展會.經過銅鑼灣MTR近F出口.問過7仔有無98 比在20張左右比我睇到. 未買到C兄去試下買. ... philips2001 發表於 2014-12-18 23:46
在發現多一個地點就系碧街地鐵出口上去...見到7仔 問過有98 不過好少量5~6張.... 唔好話無貨..... ... philips2001 發表於 2014-12-19 08:06
回覆 feifei22 sdds 發表於 2014-12-19 14:59
ivanwong 當前離線
Cartesius 當前離線
thomasli2014 當前離線
其實點用先化算? ivanwong 發表於 2014-12-19 15:34