cb2y 當前離線
中級會員
想問吓2G去3G嘅人, $12隧道費有冇免到㗎 ? X 2 Sonyvaiolink 發表於 2013-1-19 20:31
TOP
leave.me.alone 當前離線
鴨仔 當前離線
特級會員
kklaw286 當前離線
長老會員
回復 kklaw286 Sorry, 因為我又係電話用people, 但上網用CSL賓賓咭。 leave.me.alone 發表於 2013-1-19 20:41
hkocx 當前離線
進階會員
條客服講到明一切價錢照舊.理論上應該係免 但我唔sure,要等下個月出單 ... cb2y 發表於 2013-1-19 20:38
tommychow0811 當前離線
Moderator
2g68 plan用家,岩岩打電話去客服up左上去3g限速 價錢不變,合約加一年,要換sim cb2y 發表於 2013-1-19 20:25
下...合約加一年 tommychow0811 發表於 2013-1-20 00:00
ES12033 當前離線
law1987 當前離線
CMHK 的1800 FDD-LTE 只係港鐵內使用, 其他地區的1800 (2G) 不受影響. 但港鐵2G 會差左就一定. 因為本身 ... mktong 發表於 2013-1-19 17:21
singvskin 當前離線
Banned