想問吓2G去3G嘅人, $12隧道費有冇免到㗎 ? X 2
Sonyvaiolink 發表於 2013-1-19 20:31



    條客服講到明一切價錢照舊.理論上應該係免
但我唔sure,要等下個月出單

TOP

回復 69# kklaw286
Sorry, 因為我又係電話用people, 但上網用CSL賓賓咭。

TOP

想問吓2G去3G嘅人, $12隧道費有冇免到㗎 ? X 2
Sonyvaiolink 發表於 2013-1-19 20:31



    我問過, 雖然佢冇直接話免12蚊, 但係佢話價錢沒變

TOP

回復  kklaw286
Sorry, 因為我又係電話用people, 但上網用CSL賓賓咭。
leave.me.alone 發表於 2013-1-19 20:41

我用電話係萬衆,月費2.5g冇限上網,
csl3.5g又係用冇限上網,
因我用双卡機,通話set佐用萬眾,
而上網用csl...

TOP

條客服講到明一切價錢照舊.理論上應該係免
但我唔sure,要等下個月出單 ...
cb2y 發表於 2013-1-19 20:38



原先2g個plan可以用來網絡分享(tethering)(雖然好慢)
依家新3g plan反而唔得?

定係舊客除外,新客就樣樣都唔得?
好似依家無得再上2g無限plan

TOP

2g68 plan用家,岩岩打電話去客服up左上去3g限速
價錢不變,合約加一年,要換sim
cb2y 發表於 2013-1-19 20:25

下...合約加一年

TOP

下...合約加一年
tommychow0811 發表於 2013-1-20 00:00

乜都要等收到信先知
我係2.5g舊客,,,

TOP

下...合約加一年
tommychow0811 發表於 2013-1-20 00:00



    我去始創中心間CS 問過: 現有2G (DAT98-WIFI)客戶將自動UPGRADE到 "3G限速PLAN", 未來呢兩個星期會收到信/SMS既通知, 原有合約條款不會改變( 包括: 合約完結日, 價錢 )......無問到WIFI

TOP

CMHK 的1800 FDD-LTE 只係港鐵內使用, 其他地區的1800 (2G) 不受影響.
但港鐵2G 會差左就一定. 因為本身 ...
mktong 發表於 2013-1-19 17:21



    錯,港鐵以外地方有人仔1800 FDD-LTE的

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP