唸住去荃灣搞

TOP

回覆 766# firework~


    師兄乜新卡好難買咩?

TOP

買新卡加飛線會唔會抵過增值開plan?

TOP

回覆  firework~


    師兄乜新卡好難買咩?
123kay 發表於 2016-10-19 20:29

唔難,係想去開銅記買埋,唔洗走多轉

TOP

唔難,係想去開銅記買埋,唔洗走多轉
firework~ 發表於 2016-10-19 21:09


睇第一頁
銅記掛晒出嚟,最易買到

TOP

下午,去旺角舖,想做mnp,個靚女姐姐好有禮咁話,只有印尼果款。真抵讚!!可惜我想要紅卡,唯有星期一收工後去cwb一試了!!

TOP

回覆 776# sperm


    乜d红卡咁搶手呀,咁要即去銅街M番十張先

TOP

回覆  sperm


    乜d红卡咁搶手呀,咁要即去銅街M番十張先
貧果 發表於 2016-10-22 22:12

有冇咁多冧巴啊

TOP

銅記都無貨呀,親!過兩日再去

TOP

銅記都無貨呀??? 執笠

TOP