你張卡幾時到期??
唔係就到期, 入咗錢都肯定唔會延期

via HKEPC Reader for Android ...
garfieldwoo 發表於 2017-7-20 18:08


啱啱開左兩日之麻

TOP

唔系話開左30日內再入20元咩,如果唔系,就清0,38元都冇埋?

TOP

唔系話開左30日內再入20元咩,如果唔系,就清0,38元都冇埋?
liyee 發表於 2017-7-20 18:18

應該係, 開咗卡又唔開plan, 30日內又唔增值, 會無咗送嗰 $38, 所以先要增 $20, 但係30日內開plan會用先送嗰 $38, 所以唔洗刻意增值

via HKEPC Reader for Android

TOP

應該係, 開咗卡又唔開plan, 30日內又唔增值, 會無咗送嗰 $38, 所以先要增 $20, 但係30日內開plan會用先送 ...
garfieldwoo 發表於 2017-7-20 18:43


咁即系開左38元plan,重剩38元,留返下一個月再開38元plan,有問题下?

TOP

當可以轉走 75 的時候,仲有人真係會信有只有30日限期 bonus 呢回事嗎?

TOP

當可以轉走 75 的時候,仲有人真係會信有只有30日限期 bonus 呢回事嗎?
QAFHK 發表於 2017-7-20 19:02


冇諗住轉走,用完76元即棄,用另一張

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

本帖最後由 wallie 於 2017-7-20 21:57 編輯
應該係, 開咗卡又唔開plan, 30日內又唔增值, 會無咗送嗰 $38, 所以先要增 $20, 但係30日內開plan會用先送 ...
garfieldwoo 發表於 2017-7-20 18:43


新手一問 , 師兄口甘即是可以不增值 $38 用2個月$38 plan 呀 ? 我用來放 pocket wifi

TOP

先放落部手機打code轉語言,啟動,再開plan。一個月後到期自動續。我就放落部Nokia 2G機來做以上動作。開plan收到短訊才放落pocket WiFi。

TOP

新手一問 , 師兄口甘即是可以不增值 $38 用2個月$38 plan 呀 ? 我用來放 pocket wifi  ...
wallie 發表於 2017-7-20 21:55


C兄用乜牌子型號wifi蛋?

TOP