PN420 當前離線
進階會員
但要搵到1d modem耗電量低!呢個討論區有沒部分部門就唔知啦!cedd公開過,佢地係3g數據,將各區斜坡旁的 ... hketa 發表於 2026-4-27 06:31
TOP
kwongoc_1016 當前離線
Epc老餅
sonicpeter 當前離線
中級會員
3g上年已經cut左囉!你仲未轉走cmhk?今年係cut 2g via HKEPC IRF 5.1.14 - Android(5.1.2) ... hketa 發表於 2026-4-27 02:56
Linksys999 當前離線
我用緊SOSIM,依家好多時都要落3G 先有野睇到唔係就sosad 如果3台cut 3g 都唔知點算好 ... sonicpeter 發表於 2026-4-28 10:38
kwm2000 當前在線
無左3G/2G, 5G/4G load空氣基本上等於斷網,東鐵線基本上無3G嗰間peak hour load空氣係好嚴重,相信佢cut左 ... kwongoc_1016 發表於 2026-4-28 10:03
4G年代已經有NB-IoT呢種專為低功率sensor而設計的技術,同埋至少CSL已經有(For佢嗰隻狗仔定位器用)。如果 ... PN420 發表於 2026-4-28 09:59
hketa 當前離線
睇下關埋2G D頻譜用返落4/5G 會唔會改善少少 東鐵線其實多內地跨境客, 多北上的人多用CMHK, CMCC ... kwm2000 發表於 2026-4-28 22:05
內地好似得翻中移先有2g,聯通就有3g,幾時退網就唔知啦!但中國電信就得翻4g fdd,大陸人應該再用低過4g ... hketa 發表於 2026-4-28 22:17