via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)
longkwan 發表於 2025-10-14 23:36


呢啲免費嘢真係唔好信

TOP

請問收得差大概喺邊區? 發現valuegb市區線唔錯,但去到屯馬線立即仲衰過HKM,難怪有其他師兄咁憎「屎」台 ...
jiangb 發表於 2025-10-15 00:53

就係TM line
市區我都常在
唔覺得特別好

via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)

TOP