kamenrider01 當前離線
中級會員
有冇ching 一卡兩號果款卡開到5G? (疫情前開 6蚊月租一卡兩號果款 epc19970525 發表於 2024-2-17 21:36
TOP
ostrich1983 當前離線
OSTRICH
codyma 當前離線
photohk 當前離線
進階會員
原來有得退款 我之前被扣過幾次5蚊漫遊 可惜隔太耐應該搞唔到 只係問過CS可唔可由18蚊月轉8蚊 plan 但佢話 ... codyma 發表於 2024-2-20 08:36 PM
電費 當前離線
w__w 當前離線
睇晒上面有人話得又有人話唔得 有冇人方便可以總結一下係咪真係可以停香港數據仍然可以收到sms ... 電費 發表於 2024-2-26 14:35
一卡一號得 一卡兩號唔得 w__w 發表於 2024-2-26 17:36
反而好奇,有無Ching試過舊0或6蚊月租嘅一卡兩號轉到一卡一號?大家用嚟收sms,個香港號碼冇用 ... w__w 發表於 2024-2-26 17:36