你想要的.....
一分 發表於 2023-10-30 17:01

呢個討論區仲有咩,仲以為荒廢左好耐

TOP

其實依家呢個年代, 個電話號碼幾乎等於身份証, 要轉嘅話真係好煩, 而且依家好多人都唔會(或者係唔使)記電話號碼, 只係記名.

TOP

仲有9字頭,但no. 唔靚

TOP

你哋揀快遞定係去門市簽約

TOP

睇個香港NO.靚有咩用...揀個靚大陸NO.
再外面tran個靚香港NO.入黎仲好啦.
1個月費養2個靚號

TOP

本帖最後由 stockmike 於 2023-10-30 23:18 編輯
仲有以上兩個AAABBB,我無興趣!
w__w 發表於 2023-10-30 11:57

看是易記,噏出口窒。一般號碼,唔差又唔好算靚
如果是AABBCC ,就連噏都順口。例如 66338833😆 6633 3322
via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)

TOP

你哋揀快遞定係去門市簽約
nohomecat 發表於 2023-10-30 11:18

唔係應該就自己方便嘅咩?咁都好問嘅......

TOP

本帖最後由 開心過日晨 於 2023-10-31 06:57 編輯
唔係應該就自己方便嘅咩?咁都好問嘅......
keit 發表於 2023-10-31 00:09



    其實佢咁問一聽就明, 之前如果玩過  xx1111 就知點解咁問

TOP

看是易記,噏出口窒。一般號碼,唔差又唔好算靚
如果是AABBCC ,就連噏都順口。例如 66338833😆 6633 33 ...
stockmike 發表於 2023-10-30 23:14



同意,AAABBBXX易記,習慣4個字咁講,就唔太順口!
都係果句,現有手機號碼用左N年,要換真係好麻煩,幾靚我都唔會更換!

TOP

睇個香港NO.靚有咩用...揀個靚大陸NO.
再外面tran個靚香港NO.入黎仲好啦.
1個月費養2個靚號 ...
Rayman925 發表於 2023-10-30 22:26


我就係咁做

TOP