Fb 吾多流量咩?

via HKEPC Reader for Android
hidetoshi 發表於 17/12/2014 23:36


唔多,可能我少睇fb… 最多係Line + Hangouts, 連whatsapp都唔用。間唔中用apps上香討。
但星期1至5如果唔外出,我可以完全唔用data,因為屋企 & 公司有wifi,返工放工步行5分鐘。唔會上網

TOP

返工放工步行5分鐘
card_captor 發表於 2014-12-18 15:17


行5分鐘就到 我都想

TOP

唔多,可能我少睇fb… 最多係Line + Hangouts, 連whatsapp都唔用。間唔中用apps上香討。
但星期1至5如果 ...
card_captor 發表於 2014-12-18 15:17

行5分鐘   
我每日返工來回搭車要3粒鐘   

TOP

回覆  pekepeke

WOW~ 94.7 super!!
不過ching嗰度電話好似收得唔係咁好 得1格
請問哩次 ...
ltguaiguai 發表於 2014-12-17 19:54


我呢個係講樓上 ching 用既 3台,我都有用 3台既上台 plan,真係好快,不過最衰就係一過 fup 就地獄,我個 plan 得 15G fup

收得一格係因為喺屋企,當時仲做緊 wifi sharing ,留意左上角既 icon

仲有係用緊 MHL 連接47"電視睇足球直播,留意左上角第三個 icon

TOP

最便宜啦, 月費只係$98 (已包乜鬼行政手續費). 或者好似其他CHING咁.. 用雙卡機. 為了KEEP住個number, 可 ...
card_captor 發表於 2014-12-17 20:05


用雙咭機真係好,又唔駛帶多部機
   

TOP

恆生卡7-11簽賬,星期五六日 $120 可賺 $20 cash dollars...
某人兄 發表於 2014-12-17 20:29



ching 真係識計數

TOP

今日八達通apps出左新版 , 未登記之八達通卡可查剩餘值 , 手機拍卡似乎反應快左 .
...
superman88 發表於 2014-12-17 22:10


我都 update 左,等我取消個八達通卡登記試一試

TOP

Fb 吾多流量咩?

via HKEPC Reader for Android
hidetoshi 發表於 2014-12-17 23:36

實際幾多流量真係唔知道,我地就一日開好多次,低用量 plan 暫時都可以應付,遲啲就唔知

TOP

唔多,可能我少睇fb… 最多係Line + Hangouts, 連whatsapp都唔用。間唔中用apps上香討。
但星期1至5如果 ...
card_captor 發表於 2014-12-18 15:17


我都想

TOP

本帖最後由 card_captor 於 2014-12-18 20:06 編輯
行5分鐘   
我每日返工來回搭車要3粒鐘
ckleung0923 發表於 18/12/2014 17:20


無呃你~
落樓行過隔離就係公司,落雨都唔會濕身

所以3台另1個plan約滿,佢offer $170+$18, 2GB/ 月… 仲同我講最便宜…
但而家我買張7仔卡半年都係$98… 只係俾Sony Z3TC用。如果真係用過量咪買過張

TOP