card_captor 當前離線
進階會員
Fb 吾多流量咩? via HKEPC Reader for Android hidetoshi 發表於 17/12/2014 23:36
TOP
ltguaiguai 當前離線
不帶走一片雲彩
返工放工步行5分鐘 card_captor 發表於 2014-12-18 15:17
ckleung0923 當前離線
中級會員
唔多,可能我少睇fb… 最多係Line + Hangouts, 連whatsapp都唔用。間唔中用apps上香討。 但星期1至5如果 ... card_captor 發表於 2014-12-18 15:17
pekepeke 當前離線
回覆 pekepeke WOW~ 94.7 super!! 不過ching嗰度電話好似收得唔係咁好 得1格 請問哩次 ... ltguaiguai 發表於 2014-12-17 19:54
最便宜啦, 月費只係$98 (已包乜鬼行政手續費). 或者好似其他CHING咁.. 用雙卡機. 為了KEEP住個number, 可 ... card_captor 發表於 2014-12-17 20:05
恆生卡7-11簽賬,星期五六日 $120 可賺 $20 cash dollars... 某人兄 發表於 2014-12-17 20:29
今日八達通apps出左新版 , 未登記之八達通卡可查剩餘值 , 手機拍卡似乎反應快左 . ... superman88 發表於 2014-12-17 22:10
Fb 吾多流量咩? via HKEPC Reader for Android hidetoshi 發表於 2014-12-17 23:36
行5分鐘 我每日返工來回搭車要3粒鐘 ckleung0923 發表於 18/12/2014 17:20