東鐵九龍塘站算係內地人遊港既一個重要轉線站,只計香港人個通訊loading都唔細,CMHK站內站頂插曬旗都應 ...
Linksys999 發表於 2026-6-13 23:41


可能我嗰日喺九龍塘站既觀塘線大堂中間,近通去東鐵線南面地底大堂的行人隧道口,所找到既微弱n78,有可能就係由嗰條行人隧道漏過來的。

TOP

東鐵九龍塘既南面大堂,的確係有4種唔同既天線出現。
其中兩個望落係白淨D,其餘兩個就黃D,其中一款形狀特 ...
hkchan5544 發表於 2026-6-13 20:39


謝資訊。由各field test畫面基本上可以確定,CMHK同埋屎台已在九龍塘站東鐵線地底嗰兩個小型大堂,裝左n78室內基站。

將會更新2樓。

咁樣,現時觀塘線嗰邊既n77/n78升級工程,應該更加唔會去到東鐵線嗰邊。

TOP

謝資訊。由各field test畫面基本上可以確定,CMHK同埋屎台已在九龍塘站東鐵線地底嗰兩個小型大堂,裝左n7 ...
PN420 發表於 2026-6-14 16:55

咁按照九龍塘呢個情況,當美孚站著手升級,理應只會搞荃灣線果部分。

TOP

咁按照九龍塘呢個情況,當美孚站著手升級,理應只會搞荃灣線果部分。
Thomascyk 發表於 2026-6-14 19:02


份contract有寫升級個站屬於邊條線,正常唔會做多。

TOP

坑口站多左csl n78/n79 pRRU,位於2號月台4-1卡
compressed_20260624_210734_2.jpg
compressed_20260624_210734_1.jpg

TOP

坑口站多左csl n78/n79 pRRU,位於2號月台4-1卡
emoli 發表於 2026-6-24 21:09


4-1卡...中間位喎!
第一次見到有電訊商喺月台中間位安裝pRRU.

TOP

4-1卡...中間位喎!
第一次見到有電訊商喺月台中間位安裝pRRU.
PN420 發表於 2026-6-24 22:06

坑口站本身月台係彎的,會否呢個正正係最佳的覆蓋點?

TOP

坑口站多左csl n78/n79 pRRU,位於2號月台4-1卡
emoli 發表於 2026-6-24 21:09

咁1號月台?

TOP

咁1號月台?
Thomascyk 發表於 2026-6-24 23:44

冇睇到,只係去左2號月台

TOP

冇睇到,只係去左2號月台
emoli 發表於 2026-6-24 23:58

咁有機會我都去一去睇下兩個月台的情況。

TOP