penay 當前在線
進階會員
TOP
FT907 當前離線
人仔 台 冇自己 三支 如果佢啲卡鎖死四支 冇得上五支就係跛腳鴨( 好在一早跳 槽 其他台吸埋三支就麻煩 ... penay 發表於 2026-4-27 11:48
Linksys999 當前在線
用緊鴨卡, 以前用過都幾好 但發現最近好多地方一到繁忙時間完全load唔到. 用到年尾 睇下點先 唔 ... FT907 發表於 2026-4-27 14:35
m92fshing 當前在線
睇你未去過1 d地方,所有台都收唔到!只得呢架! via HKEPC IRF 5.1.14 - Android(5.1.2) ... hketa 發表於 2026-4-27 07:25
kwm2000 當前離線
回覆 sonicpeter 好耐啦 以前peoples真係唔會嫌你窮 留白兄 發表於 2026-4-27 10:44
PN420 當前離線
少許補充,csl於港鐵係用曬來做n1,港鐵以外地方先有機會見到4G b1。 好明顯係分左兩派,多頻譜同少頻譜 ... Linksys999 發表於 2026-4-27 02:19
由大尾督去荔枝窩,大嶼山北有啲位都係死位 所以starklink direct to cell技術好適合呢啲地方用,係衛星 ... m92fshing 發表於 2026-4-27 20:43
就我經常去既地方而言,而家CSL條B1就真係好難搵, 以前畢架山隧道見過,但最近搭東鐵經過已經唔覺有。 ... PN420 發表於 2026-4-27 23:03
hketa 當前離線
中級會員
用DSS係有啲兩頭唔到岸,兩個C台都係顧左5G嗰面先。 Linksys999 發表於 2026-4-27 23:28
一來二奶卡,再者本身4G主力b40都陸續轉做n40,暫時未真正用到「頻譜池技術」,用4G就唔好揀重鎚落5G既台 ... Linksys999 發表於 2026-4-27 15:25