本帖最後由 penay 於 2026-4-27 03:57 編輯

人仔 台 冇自己 三支 如果佢啲卡鎖死四支
冇得上五支就係跛腳鴨( 好在一早跳 槽

其他台吸埋三支就麻煩

TOP

人仔 台 冇自己 三支 如果佢啲卡鎖死四支
冇得上五支就係跛腳鴨( 好在一早跳 槽

其他台吸埋三支就麻煩 ...
penay 發表於 2026-4-27 11:48



    用緊鴨卡, 以前用過都幾好   但發現最近好多地方一到繁忙時間完全load唔到.
用到年尾  睇下點先 唔得  就下次唔買

TOP

用緊鴨卡, 以前用過都幾好   但發現最近好多地方一到繁忙時間完全load唔到.
用到年尾  睇下點先 唔 ...
FT907 發表於 2026-4-27 14:35


一來二奶卡,再者本身4G主力b40都陸續轉做n40,暫時未真正用到「頻譜池技術」,用4G就唔好揀重鎚落5G既台。

TOP

本帖最後由 m92fshing 於 2026-4-27 21:08 編輯
睇你未去過1 d地方,所有台都收唔到!只得呢架!

via HKEPC IRF 5.1.14 - Android(5.1.2) ...
hketa 發表於 2026-4-27 07:25

由大尾督去荔枝窩,大嶼山北有啲位都係死位

所以starklink direct to cell技術好適合呢啲地方用,係衛星發射lte訊號,唔洗換電話都收到




via HKEPC Reader for Android

TOP

回覆  sonicpeter


好耐啦
以前peoples真係唔會嫌你窮
留白兄 發表於 2026-4-27 10:44

以前peoples冇本錢收得貴 (EDGE時代VS 3G/3.5G)

TOP

少許補充,csl於港鐵係用曬來做n1,港鐵以外地方先有機會見到4G b1。

好明顯係分左兩派,多頻譜同少頻譜 ...
Linksys999 發表於 2026-4-27 02:19


就我經常去既地方而言,而家CSL條B1就真係好難搵,
以前畢架山隧道見過,但最近搭東鐵經過已經唔覺有。

TOP

由大尾督去荔枝窩,大嶼山北有啲位都係死位

所以starklink direct to cell技術好適合呢啲地方用,係衛星 ...
m92fshing 發表於 2026-4-27 20:43


我都想等6G做到低軌衛星射LTE,希望2030年有啦.

TOP

本帖最後由 Linksys999 於 2026-4-27 23:29 編輯
就我經常去既地方而言,而家CSL條B1就真係好難搵,
以前畢架山隧道見過,但最近搭東鐵經過已經唔覺有。 ...
PN420 發表於 2026-4-27 23:03


用DSS係有啲兩頭唔到岸,兩個C台都係顧左5G嗰面先。

TOP

用DSS係有啲兩頭唔到岸,兩個C台都係顧左5G嗰面先。
Linksys999 發表於 2026-4-27 23:28

兩個c台要搶部門市場,因為街客睇接收同價錢轉台!部門市場穩定做開就會多數繼續續約。

via HKEPC IRF 5.1.14 - Android(5.1.2)

TOP

一來二奶卡,再者本身4G主力b40都陸續轉做n40,暫時未真正用到「頻譜池技術」,用4G就唔好揀重鎚落5G既台 ...
Linksys999 發表於 2026-4-27 15:25



    呢啲都係年卡    唔係長用    用到唔掂  自然會走人啦

TOP