你好cute
holdhearted 發表於 2024-1-1 14:38


歡迎踴躍參與討論電訊知識。

TOP

本帖最後由 Linksys999 於 2024-1-1 14:51 編輯
背靠袓國係勁嘅有中央射住,移動一年賺嘅錢夠吾夠還國債同地方債嘅息,萬億發展芯片都起碼夠俾個零頭嘅

...
holdhearted 發表於 2024-1-1 14:43


關我哋用家用唔用到好網絡咩事?
我而家淨係知中移香港個5G勁過屎台個假5G好多好多。大家都知。

唔該中移執笠𠴱日上嚟通知大家,咁就關我哋事喇。

TOP

你要講背後金主,同你講吓移動有幾勁,國家重點支持芯片企業,身為國企一員都冇以身作則upgrade網絡去dss支持一下偉大復興不可或缺嘅華為

關我哋用家用唔用到好網絡咩事?
我而家淨係知中移香港個5G勁過屎台個假5G好好多好多。 ...
Linksys999 發表於 2024-1-1 14:48

TOP

本帖最後由 Linksys999 於 2024-1-1 15:47 編輯
你要講背後金主,同你講吓移動有幾勁,國家重點支持芯片企業,身為國企一員都冇以身作則upgrade網絡去dss支 ...
holdhearted 發表於 2024-1-1 14:53


完全無呢喇更,投頻譜有錢投就有錢,無錢投就無錢,就係咁簡單。我食菜唔需要知個農夫同種菜以外其他野嘅關係,我知啲菜又平又好食就得,你有日同我哋講個農夫同隔籬屋個女人有奸情,所以啲菜好差好垃圾,我同大家都真係唔知點回應你。

唔好學屎台黎大炮咁,自己無投就話人哋條頻無用,之後自己又投返同一條頻自打咀巴。唔好詭辯話條頻當時無用,而家時移勢易,而家又變返有用喇咁樣,又係難睇嘅

TOP

CA好多台都會有,係呀強調80Mhz又為乜?吾行ca俾你講到盡剩係80Mhz vs 50Mhz,請問兩間有國企背景嘅網絡商客 ...
holdhearted 發表於 2024-1-1 13:58


你話我講頻寬用xxxMHz係錯,點解你而家自己又用MHz?
你答到我錯喺邊未?

TOP