應該係機電問題,唔夠位再供應俾電訊商裝啦!等行順左新信號系統,睇下mtr會唔會拆舊信號系統走就有新位裝!

via HKEPC IRF 5.1.14 - Android(5.1.2)

TOP

NSA冇左條N1都有接近1700Mbps,有埋就應該再高D.
明年啟用埋新既N40嗰陣,速度就有望超越2Gbps,
但就要有 ...
PN420 發表於 2026-3-16 15:58


係,有埋n1應該上到接近1800左右…走咗先記起之前熄咗n1唔記得開返。
前幾日大埔墟站測CMHK個n40,b3+b3+n40 DL速度係327Mbps,UL 42.7Mbps。

TOP

你睇而家荃灣線,黃金頻譜裝到一個站有一個站冇,就知啦。
(e.g. 佐敦,旺角,深水埗,炮台山等)
不過MTR ...
PN420 發表於 2026-3-16 16:10

我反而覺得近來有非24個合約車站都裝pRRU ,似乎有不可告人的內情係當中有人知,只不過基於保密協議唔會講出嚟。

TOP

係,有埋n1應該上到接近1800左右…走咗先記起之前熄咗n1唔記得開返。
前幾日大埔墟站測CMHK個n40,b3+b3+ ...
Kyiu1126 發表於 2026-3-16 17:46


有冇N1冇所謂啦,反正都估到有埋N1速度大約會增加多少。
如果是在大埔墟站室內大堂安裝了pRRU,射到N78+N79+N1+N40的話,我估都可以有接近2Gbps.

TOP

唔係草唔草率問題

而係邊個站裝先根本唔駛同啲台解釋
murderfreaker 發表於 2026-3-16 16:39


你似乎帶出左一樣野,就是有機構根本不在意在鐵路範圍內,電訊服務既質素。如果係真,對付費使用鐵路服務既乘客,或會不公.

我反而覺得近來有非24個合約車站都裝pRRU ,似乎有不可告人的內情係當中有人知,只不過基於保密協議唔會講 ...
Thomascyk 發表於 2026-3-16 19:32


至少應該係倚賴流動電話網絡去達到一些目的.

TOP

回覆 543# Thomascyk

可能是 MTR / 政府個 private 5G ?

via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)

TOP

本帖最後由 peter_chan 於 2026-3-28 18:06 編輯

今日﹐小弟收到CSL 的SMS﹐標題係 : 5G 網絡已於港鐵柯士甸站月台全面提升


即係﹐淨係月台才有料到﹐大堂依舊係地獄?

TOP

今日﹐小弟收到CSL 的SMS﹐標題係 : 5G 網絡已於港鐵柯士甸站月台全面提升


即係﹐淨係月台才有料到﹐大堂 ...
peter_chan 發表於 2026-3-28 18:03

最近搭屯馬線 經過柯士甸站 的確少咗load空氣嘅情況

via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)

TOP

今日﹐小弟收到CSL 的SMS﹐標題係 : 5G 網絡已於港鐵柯士甸站月台全面提升


即係﹐淨係月台才有料到﹐大堂 ...
peter_chan 發表於 2026-3-28 18:03

其實早在2月尾已經有提到CSL在柯士甸站月台有裝pRRU,所以昨晚CSL正式出呢個消息,似乎遲咗不少。
而按照之前CMHK 的裝法,柯士甸站會否剩係月台和閘機位才裝上?

TOP

今日﹐小弟收到CSL 的SMS﹐標題係 : 5G 網絡已於港鐵柯士甸站月台全面提升

即係﹐淨係月台才有料到﹐大堂 ...
peter_chan 發表於 2026-3-28 18:03


大堂沒有來自列車的數千乘客,理論上應該冇咁"地獄",但就唔快得去邊,
只係如果有天,該站出入閘機好似當日落馬洲站咁迫爆,唔排除又會事件重演.

而按照之前CMHK 的裝法,柯士甸站會否剩係月台和閘機位才裝上? ...
Thomascyk 發表於 2026-3-28 18:27


正路閘機位要裝,但真係唔知MTR會點諗,會唔會讓CSL於閘機附近裝站?

TOP