hketa 當前離線
中級會員
TOP
Kyiu1126 當前離線
初級會員
NSA冇左條N1都有接近1700Mbps,有埋就應該再高D. 明年啟用埋新既N40嗰陣,速度就有望超越2Gbps, 但就要有 ... PN420 發表於 2026-3-16 15:58
Thomascyk 當前離線
你睇而家荃灣線,黃金頻譜裝到一個站有一個站冇,就知啦。 (e.g. 佐敦,旺角,深水埗,炮台山等) 不過MTR ... PN420 發表於 2026-3-16 16:10
PN420 當前離線
進階會員
係,有埋n1應該上到接近1800左右…走咗先記起之前熄咗n1唔記得開返。 前幾日大埔墟站測CMHK個n40,b3+b3+ ... Kyiu1126 發表於 2026-3-16 17:46
唔係草唔草率問題 而係邊個站裝先根本唔駛同啲台解釋 murderfreaker 發表於 2026-3-16 16:39
我反而覺得近來有非24個合約車站都裝pRRU ,似乎有不可告人的內情係當中有人知,只不過基於保密協議唔會講 ... Thomascyk 發表於 2026-3-16 19:32
user123400 當前離線
peter_chan 當前離線
日本和牛 當前離線
今日﹐小弟收到CSL 的SMS﹐標題係 : 5G 網絡已於港鐵柯士甸站月台全面提升 即係﹐淨係月台才有料到﹐大堂 ... peter_chan 發表於 2026-3-28 18:03
而按照之前CMHK 的裝法,柯士甸站會否剩係月台和閘機位才裝上? ... Thomascyk 發表於 2026-3-28 18:27