shatinyou 當前離線
初級會員
what is the FB Name? CSL? vteck 發表於 2015-9-13 17:43
TOP
Hello MNP 常常無貨 搵埋肥花都係得兩個人放 搵貨搵到車費時間蝕埋 rr24314 發表於 2015-9-13 17:47
jbnlok 當前離線
進階會員
去佢fb msg 佢地,佢地會問你邊間方便你,你答左之後佢地會幫你留貨 shatinyou 發表於 2015-9-13 18:09
vteck 當前離線
中級會員
xperiac2014 當前離線
rr24314 當前離線
謝謝師姐報料!資料很實用!唔知係咪都可以咁樣留4G Hello Nano Sim貨呢? jbnlok 發表於 2015-9-13 21:04
回復 xperiac2014 炒到百二蚊一張MNP 白卡 rr24314 發表於 2015-9-13 23:49
chingyee 當前離線
買賣區($90), 不是肥花(前神人賣得貴姐)!! xperiac2014 發表於 2015-9-13 23:54
bbsunny 當前離線