what is the FB Name? CSL?
vteck 發表於 2015-9-13 17:43

我pm 呢個page
https://m.facebook.com/pccwcs

TOP

Hello MNP 常常無貨
搵埋肥花都係得兩個人放
搵貨搵到車費時間蝕埋
rr24314 發表於 2015-9-13 17:47


去佢fb msg 佢地,佢地會問你邊間方便你,你答左之後佢地會幫你留貨

TOP

去佢fb msg 佢地,佢地會問你邊間方便你,你答左之後佢地會幫你留貨
shatinyou 發表於 2015-9-13 18:09


謝謝師姐報料!資料很實用!唔知係咪都可以咁樣留4G Hello Nano Sim貨呢?

TOP

去佢fb msg 佢地,佢地會問你邊間方便你,你答左之後佢地會幫你留貨
shatinyou 發表於 2015-9-13 18:09



    Thanks!

TOP

Hello MNP 常常無貨
搵埋肥花都係得兩個人放
搵貨搵到車費時間蝕埋
rr24314 發表於 2015-9-13 17:47



    搵貨搵到車費時間蝕埋<---所以之前響買賣區買左唔洗煩, 錢俾人袋少少(少過最低工資2小時)有咩所謂!!!

TOP

回復 545 #xperiac2014

炒到百二蚊一張MNP 白卡  

TOP

謝謝師姐報料!資料很實用!唔知係咪都可以咁樣留4G Hello Nano Sim貨呢?
jbnlok 發表於 2015-9-13 21:04

換sim我就未試過了~因為我純綷mnp俾屋企人養no.用

TOP

本帖最後由 xperiac2014 於 2015-9-13 23:56 編輯
回復 xperiac2014

炒到百二蚊一張MNP 白卡
rr24314 發表於 2015-9-13 23:49


買賣區($90), 不是肥花(前神人賣得貴姐)!!

TOP

回復 xperiac2014

炒到百二蚊一張MNP 白卡
rr24314 發表於 2015-9-13 23:49

買賣區($90), 不是肥花(前神人賣得貴姐)!!
xperiac2014 發表於 2015-9-13 23:54


姜太公釣魚

TOP

去佢fb msg 佢地,佢地會問你邊間方便你,你答左之後佢地會幫你留貨
shatinyou 發表於 2015-9-13 18:09



    唔該不過佢叫我等EMAIL其實MNP得既都係得番一個星期約到,真係急死人

TOP