今日去CSL換左卡,測330Mbp, band N1
咁算唔算喺SA
門市話佢地未正式宣傳,仲未普及,依家陸續鋪設緊

TOP

回覆 511# adolyan

你要用 app 或者工程模式睇下先知道係咪連住 SA,不過單頻呢個成績其實都夠用

via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)

TOP

我初初換嗰陣都遇過同樣情形,當時個Sales朝早時段根本無其他客我就想做左csl.張卡先做埋另外一張101 ...
stanio中性區 發表於 2025-5-10 06:19


$138/30GB plan,唔知有冇得轉?

TOP

門市淨係識跑數,冇客戶服務可言  

via HKEPC Reader for Android
trevorhk 發表於 2025-5-10 10:21


以前老電都有客務中心,不過好似喺早7-8年左右因為被踢爆違反機樓批地條款(呢類客務中心全部都係開喺機樓嘅「地舖」)而收晒皮

唔知而家仲有冇呢類客務中心?

TOP

回覆  ToyotaAE86

我去門店換 5G SA 卡好直接就換咗比我啦窩,可能係 plan 問題? ...
licson 發表於 2025-5-9 20:02


到底谷友們可唔可以分享下到底邊間分店可以喺唔駛俾店員老點要upgrade plan/俾手續嘅情況之下,可以順利換SA卡?

TOP

回覆 514# ToyotaAE86


冇啦
收哂皮

TOP

回覆 514# ToyotaAE86

尖東附近好似有個
唔知算唔算
前幾年去過

via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)

TOP

回覆 517# user123400


國際電信大廈?
好似冇埋了

TOP

回覆 518# 留白兄

https://hkt.com/contact-us/service-center-locations?locale=zh

尖東嗰間執咗
剩返兩間

via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)

TOP

回覆  留白兄

https://hkt.com/contact-us/service-center-locations?locale=zh

尖東嗰間執咗
剩返兩間 ...
user123400 發表於 2025-5-10 22:47


兩間都係披住CSL分店嘅皮

唔知去呢兩間問關於轉SA卡嘅嘢,又會唔會俾CSL分店嘅sales老點?

TOP