19日申請,今日(25日)收到,足足5個工作日。
6字頭no.,唔係靚no.。但尾四個數字竟然係屋企其中一個小朋友的生日(年/月/日),睇怕要養住個no.等佢長大用。

TOP

回覆 491# thatstar

咁得意咁叫靚架啦

TOP

回覆  thatstar

咁得意咁叫靚架啦
chromechan 發表於 2017-10-26 01:23


真係咁巧合都有,我自己都嚇咗一跳。

TOP

申請咗,之後彈左個畫面出嚟叫我一定要申請的Tap and Go.

Download App, 俾埋個人資料,。嗰度寫住等兩三日

而家等左成五日,上去佢網到都仲係唔得。都係叫申請 Tao and Go.

啱啱見到終於到有 iOS App. 諗住可以申請!第一次見到個畫面俾我填地址

諗住呢次實冇死,結果又係嗰個叫我申請 Tap and Go 版面....

..........

TOP

回復 494 #Ksec

The club 新會員,如果唔係用緊HKT 嘅服務,要申請咗tap and go 先可以申請club Sim



via HKEPC Reader for Android

TOP

回復 Ksec

The club 新會員,如果唔係用緊HKT 嘅服務,要申請咗tap and go 先可以申請club Sim



via HK ...
golfmichael 發表於 2017-10-26 06:57

請問系咪即是要去7仔買張tap & go 來activate?

TOP

請問系咪即是要去7仔買張tap & go 來activate?
Eva-1990 發表於 2017-10-26 08:05

係,我尋日幫我屋企人搞咗,佢本身唔係HKT客,所以要申請tap n go,先可以申請到club sim。
除了去7仔買,可以網上申請或去csl門市。

我自己本身係HKT客同一早已經係the club 會員,所以我自己就唔使申請tap n go。

via HKEPC Reader for Android

TOP

本帖最後由 thatstar 於 2017-10-26 09:13 編輯
申請咗,之後彈左個畫面出嚟叫我一定要申請的Tap and Go.

Download App, 俾埋個人資料,。嗰度寫住等兩三 ...
Ksec 發表於 2017-10-26 05:02


有冇出賣身份證?喺tap&go個app度影低身份證提交,好快(一、兩個鐘)就可以申請CLUB Sim。

TOP

請問系咪即是要去7仔買張tap & go 來activate?
Eva-1990 發表於 2017-10-26 08:05


喺tap&go app成功登記完就已經activate咗,tap&go咭唔係必需,想用master card先要買。而家仲可以在tap&go網站用自己的相片自製,暫時豁免50蚊收費。我自製咗張,要一星期之後先寄俾我。

“如果想利用「拍住賞」手機錢包在支援 Mastercard®的地方或網站付款,請先於 7-Eleven、
OK 便利店、1O1O、csl、HKT、SUN Mobile 門市或網上自製 Selfie-A-Card 取得一張「拍住賞」
卡,然後進入「卡資料」在將卡加進手機錢包。”

TOP

19日申請,今日(25日)收到,足足5個工作日。
6字頭no.,唔係靚no.。但尾四個數字竟然係屋企其中一個小朋友 ...
thatstar 發表於 2017-10-26 01:13

我都係差唔多時間申請, 但星期一就收到, 可能唔同區郵差派信時間唔同?
不過我見張卡個90日數據係由申請日開始, 唔係啟動日開始計, 所以已經開左黎用

TOP