淨2G手機多數現在收藏用,唔會主力用,真係好耐耐的老人機可能仲用緊, 唔壞唔換

其實郊區的4G追到2/3G覆 ...
kwm2000 發表於 2026-4-26 16:36



    真心想問問﹐5G 行的N1 ﹐同3G 行的 2100﹐其實是否代表緊﹐只要基站有upgrade(即同時有3/4/5G發射)﹐就代表緊有3G的地方就已經有5G?

現實D去講﹐除左個別郊區站受到外在因素﹐無法upgrade﹐仲停留在3G基站。
相信絕大部份基站都已經係3G/4G/5G 一齊射﹐都無話/甚少情況 只有3G但無4G5G的情況。

TOP

本帖最後由 PN420 於 2026-4-27 02:08 編輯
真心想問問﹐5G 行的N1 ﹐同3G 行的 2100﹐其實是否代表緊﹐只要基站有upgrade(即同時有3/4/5G發射)﹐就代表緊有3G的地方就已經有5G? ...
peter_chan 發表於 2026-4-26 23:24


"有3G的地方就已經有5G" -- 這句話理解正確,
因為只使用2100MHz頻譜做3G是非常浪費頻譜資源的。
但CMHK不適用,因為佢冇3G.

對於各台的2100MHz頻譜而言:

CSL: 3G+5G(N1),未見有4G(B1);
3HK:3G + 5G,及3G + 4G + 5G (其中4G及5G行了DSS共享技術);
SMC:3G + 4G + 5G (其中4G及5G行了DSS共享技術)
CMHK:5G only,未見有4G.

TOP

本帖最後由 Linksys999 於 2026-4-27 02:22 編輯
"有3G的地方就已經有5G" -- 這句話理解正確,
因為只使用2100MHz頻譜做3G是非常浪費頻譜資源的。
但CMHK ...
PN420 發表於 2026-4-27 01:59


少許補充,csl於港鐵係用曬來做n1,港鐵以外地方先有機會見到4G b1。

好明顯係分左兩派,多頻譜同少頻譜既頻譜配置做法,再加上對5G重視程度既不同。

TOP

"有3G的地方就已經有5G" -- 這句話理解正確,
因為只使用2100MHz頻譜做3G是非常浪費頻譜資源的。
但CMHK ...
PN420 發表於 2026-4-27 01:59

但要搵到1d modem耗電量低!呢個討論區有沒部分部門就唔知啦!cedd公開過,佢地係3g數據,將各區斜坡旁的雨量站射數返去中心。

via HKEPC IRF 5.1.14 - Android(5.1.2)

TOP

咁你知唔知香港郊區仲好多死位,4g用到就唔會留3g啦!cmhk第一間退場,直係政府部分設施唔係主力用cmhk, ...
hketa 發表於 2026-4-26 16:51

其他台有覆蓋,即係仲打到999, ok啦!

同埋如果其他台有覆蓋,而cmhk無,點解唔轉台?

via HKEPC Reader for Android

TOP

其他台有覆蓋,即係仲打到999, ok啦!

同埋如果其他台有覆蓋,而cmhk無,點解唔轉台?

via HKEPC Reade ...
m92fshing 發表於 2026-4-27 06:55

睇你未去過1 d地方,所有台都收唔到!只得呢架!

via HKEPC IRF 5.1.14 - Android(5.1.2)

TOP

認真講﹐電訊商要keep 3代的系統(之前係keep 4代)﹐資源其實運用得唔好。

以現時情況﹐5G 已經全面覆蓋 ...
peter_chan 發表於 2025-12-16 14:37



好多窮人包括我都係用緊平價4G平價手機,接收天線係比旗艦機差唔少,成日都因為4G接收問題要轉落3G 先唔會load 空氣

如果3G 都cut 埋焗人升5G 真係唔會想用中移動(雖然佢地都似乎開始唔想理窮人)

TOP

回覆 47# sonicpeter


好耐啦
以前peoples真係唔會嫌你窮

TOP

好多窮人包括我都係用緊平價4G平價手機,接收天線係比旗艦機差唔少,成日都因為4G接收問題要轉落3G 先 ...
sonicpeter 發表於 2026-4-27 08:57



    我都係窮人   包括我都係用緊平價4G儲值卡.
依家好多地方繁忙時間  開始撈空氣

TOP

好多窮人包括我都係用緊平價4G平價手機,接收天線係比旗艦機差唔少,成日都因為4G接收問題要轉落3G 先 ...
sonicpeter 發表於 2026-4-27 08:57

3g上年已經cut左囉!你仲未轉走cmhk?今年係cut 2g

via HKEPC IRF 5.1.14 - Android(5.1.2)

TOP