peter_chan 當前離線
進階會員
淨2G手機多數現在收藏用,唔會主力用,真係好耐耐的老人機可能仲用緊, 唔壞唔換 其實郊區的4G追到2/3G覆 ... kwm2000 發表於 2026-4-26 16:36
TOP
PN420 當前離線
真心想問問﹐5G 行的N1 ﹐同3G 行的 2100﹐其實是否代表緊﹐只要基站有upgrade(即同時有3/4/5G發射)﹐就代表緊有3G的地方就已經有5G? ... peter_chan 發表於 2026-4-26 23:24
Linksys999 當前在線
"有3G的地方就已經有5G" -- 這句話理解正確, 因為只使用2100MHz頻譜做3G是非常浪費頻譜資源的。 但CMHK ... PN420 發表於 2026-4-27 01:59
hketa 當前離線
中級會員
m92fshing 當前離線
咁你知唔知香港郊區仲好多死位,4g用到就唔會留3g啦!cmhk第一間退場,直係政府部分設施唔係主力用cmhk, ... hketa 發表於 2026-4-26 16:51
其他台有覆蓋,即係仲打到999, ok啦! 同埋如果其他台有覆蓋,而cmhk無,點解唔轉台? via HKEPC Reade ... m92fshing 發表於 2026-4-27 06:55
sonicpeter 當前離線
認真講﹐電訊商要keep 3代的系統(之前係keep 4代)﹐資源其實運用得唔好。 以現時情況﹐5G 已經全面覆蓋 ... peter_chan 發表於 2025-12-16 14:37
留白兄 當前離線
FT907 當前離線
好多窮人包括我都係用緊平價4G平價手機,接收天線係比旗艦機差唔少,成日都因為4G接收問題要轉落3G 先 ... sonicpeter 發表於 2026-4-27 08:57