你都認為某大器材供應商測試做假,為咗賺錢乜都做得出?

做生意有錢就去賺㗎啦,咁唔代表DSS係勁定唔勁,DSS係勁咁仲使去投頻譜嘅?全部用晒DSS攪掂得啦。
樓下阿 ...
Linksys999 發表於 2024-1-1 13:47

TOP

本帖最後由 Linksys999 於 2024-1-1 14:14 編輯
你都認為某大器材供應商測試做假,為咗賺錢乜都做得出?
holdhearted 發表於 2024-1-1 13:52


有錢賺就推個產品出嚟, 好正常。
講做假,都係屎台首屈一指。

4.5G都要放大個5字用紅色highlight去呃無乜電訊知識嘅普通市民做5G。  

TOP

CA好多台都會有,係呀強調80Mhz又為乜?吾行ca俾你講到盡剩係80Mhz vs 50Mhz,請問兩間有國企背景嘅網絡商客戶比友台多幾多倍,實際商用嗰陣夠吾夠俾客戶分㗎?

CMHK幫地鐵舖個5G都肯定係行N77+N78啦,屎台你都識講得70MHz咋,係少過人就少過人㗎啦, 仲要唔係連續頻譜 ...
Linksys999 發表於 2024-1-1 13:29

TOP

本帖最後由 Linksys999 於 2024-1-1 14:18 編輯
CA好多台都會有,係呀強調80Mhz又為乜?吾行ca俾你講到盡剩係80Mhz vs 50Mhz,請問兩間有國企背景嘅網絡商客 ...
holdhearted 發表於 2024-1-1 13:58


係勁過就勁過㗎啦。人哋呢30Mhz用多幾多錢投返嚟呀?屎台背脊唔夠人硬又唔夠銀彈投唔到就節省少少啦。
人哋考第一,你又challenge返人只係高你30分,又話人哋考第一唔代表第時事業叻過你,真係講晒。

"夠吾夠俾客戶分"?  事實5G兩個C台最快已經係最好嘅證明啦,唔係想攞經常5G比4G慢嘅屎台嚟比下話?  

TOP

咁又喺呀,祖國gdp第一係應該嘅,人均gdp算得乜,吾提就當吾知吾理㗎啦,我就真心相信華為7nm好過蘋果4nm,台灣回歸指日可待,linksys都變國企

係勁過就勁過㗎啦。
人哋考第一,你又challenge返人只係高你30分,又話人哋考第一唔代表第時事業叻過你, ...
Linksys999 發表於 2024-1-1 14:06

TOP

本帖最後由 Linksys999 於 2024-1-1 14:24 編輯
咁又喺呀,祖國gdp第一係應該嘅,人均gdp算得乜,吾提就當吾知吾理㗎啦,我就真心相信華為7nm好過蘋果4nm, ...
holdhearted 發表於 2024-1-1 14:16


你講嘅嘢同香港網絡商比較完全無關,祖國其他野勁唔勁我無乜與趣知亦唔關我事。

我只擔心我用緊個網絡有無屎台咁垃圾。

TOP

乜你吾知網絡商嘅頻譜都係分餅仔俾用戶?我就係信你講中移有幾勁,尋晚用張移動咭係尖沙咀失聯,可能祖國科技太犀利,要係神人先用得到溝通得到

你講嘅嘢同香港網絡商比較完全無關,祖國其他野勁唔勁我無乜與趣知亦唔關我事,我上次上大陸都已經係十幾 ...
Linksys999 發表於 2024-1-1 14:21

TOP

本帖最後由 Linksys999 於 2024-1-1 14:35 編輯
乜你吾知網絡商嘅頻譜都係分餅仔俾用戶?我就係信你講中移有幾勁,尋晚用張移動咭係尖沙咀失聯,可能祖國科 ...
holdhearted 發表於 2024-1-1 14:28


就係中移多客過屎台好多,5G都快過屎台一大段距離先可笑吖嘛。
你話噚晚中移尖沙咀收唔到,講就係?證據呢?無證據我話屎台到而家都未打得出電話都得啦。

唔夠講要人身攻擊真係難睇㗎。

TOP

你好cute

有錢賺就推個產品出嚟, 好正常。
講做假,都係屎台首屈一指。

4.5G都要放大個5字用紅色highlight去呃無 ...
Linksys999 發表於 2024-1-1 13:55

TOP

背靠袓國係勁嘅有中央射住,移動一年賺嘅錢夠吾夠還國債同地方債嘅息,萬億發展芯片都起碼夠俾個零頭嘅

係勁過就勁過㗎啦。人哋呢30Mhz用多幾多錢投返嚟呀?屎台背脊唔夠人硬又唔夠銀彈投唔到就節省少少啦。
人 ...
Linksys999 發表於 2024-1-1 14:06

TOP