keit 當前離線
進階會員
我啱啱都用呢張去完韓+日整體ok,韓冇test/日89Mbps/港72Mbps,係ping差啲 Btw我之前都話想keep呢張卡, ... keit 發表於 2023-10-19 17:26
TOP
chpyeung 當前離線
今日終於問咗online CS原來係因為啲卡係一lot咁實名,所以就咁log-in唔到 叫我下次返泰國試下用自己本護照 ... keit 發表於 2023-10-21 20:32
冇乜誘因去養喎. 去 SSP 買張新的仲平過增值買 plan. AIS 反而舊sim2fly卡仲養得過, 因為有日本12GB 10 ... chpyeung 發表於 2023-10-30 02:13
takeoto 當前離線
fundive 當前離線
中級會員
尋曰睇過,日本果張,$60,唔知係咪最平 via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F) takeoto 發表於 2023-10-31 12:20
邊度?到期日? fundive 發表於 31/10/2023 13:17
尋曰睇過,日本果張,$60,唔知係咪最平 via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F) takeoto 發表於 2023-10-31 04:20
應該似平咗,有冇印象亞洲嗰隻賣幾銀? keit 發表於 31/10/2023 14:28
$70,冇留意係咪最平 takeoto 發表於 2023-10-31 07:40
smallbbbb 當前離線