回復 chenbros

想知遊客可否去開郵政戶口拎 VISA debit card?


via HKEPC Reader for Android ...
daidu 發表於 2023-9-28 19:57



    可以.  自己上網睇教學.   就係要搞好個統一證號.  然後就可以用果張證書去開戶口.  
然後同佢要果張visa debit card 預付卡.   (台灣本地既銀行都好易開到戶)

反而想開外資 匯豐、渣打、花旗 就好難。

TOP

而家大哥大1塊8得個恨字..無得出啦,...有我飛撲..LOCAL人出都吾一定有出..開始變佛卡..同香港一樣只想昆你 ...
jc917 發表於 2023-9-28 11:17



你買張 4G 其他 PLAN 既卡.  然後開通個  50蚊 數據 PLAN.  
等個 原本個PLAN 到期. 就只續  50蚊  那個. 應該可以覆蓋佢吧?

我印象中當年好似都係 月流量PLAN. 到期無錢係入面就開唔到PLAN 之後得返小小錢就開個細PLAN.  
佢好似唔係個個月自動扣.  

就算300型 應該也是下個月可以變返 1.8 基礎.
不過問清楚吧.

TOP

本帖最後由 jc917 於 2023-9-29 10:50 編輯

回覆 42# freefdhk


    而家遊客係上吾到上台PLAN..只得遊客PLAN..話要住戶証之類

TOP

回覆  freefdhk


    而家遊客係上吾到上台PLAN..只得遊客PLAN..話要住戶証之類 ...
jc917 發表於 2023-9-29 10:13



台灣呢幾年好多野都收緊左好多.
香港有虛擬辦公室 (連信箱) 租用 , 台灣好似無呢類野 ? 想搞個台灣住址證明都唔簡單。

TOP

可以.  自己上網睇教學.   就係要搞好個統一證號.  然後就可以用果張證書去開戶口.  
然後同佢要果 ...
freefdhk 發表於 2023-9-29 02:02


有台灣居留證就易開銀行戶口,遊客得個入台證基本上開唔到

郵政儲蓄戶口宜家都好難開,上次我去左幾間郵局,得一間肯幫我開,仲要提供一個台灣常用地址。
我都係留個台灣朋友地址先開到郵局戶口。

TOP

.... 上次我去左幾間郵局,得一間肯幫我開....
alistair1983 發表於 2023-9-30 10:51

請問開戶時對方是否有要求你提供統一證號?

TOP

本帖最後由 alistair1983 於 2023-9-30 13:40 編輯
請問開戶時對方是否有要求你提供統一證號?
post 發表於 2023-9-30 11:43


呢個統一政號一定要,但唔難申請。留意網上申請版本唔得,一定要有政府蓋章嘅打印版
帶護照同入台證去內政部申請就得。上午10點前比較少人,成個等待過程同手續少於1小時

https://www.gov.tw/News3_Content.aspx?n=2&s=371258

TOP

有台灣居留證就易開銀行戶口,遊客得個入台證基本上開唔到

郵政儲蓄戶口宜家都好難開,上次我去左幾間郵 ...
alistair1983 發表於 2023-9-30 10:51



   去台北總局果類易開好多.   
不過而家想開埋 HSBC/CITI 不過要有當地地址證明. 呢樣未諗到點搞.

TOP

本帖最後由 alistair1983 於 2023-9-30 18:21 編輯
去台北總局果類易開好多.   
不過而家想開埋 HSBC/CITI 不過要有當地地址證明. 呢樣未諗到點搞. ...
freefdhk 發表於 2023-9-30 17:53


係,我上次就係去北門郵政總局先有職員肯幫我開戶

宜家有個台灣戶口,係 IG shop 訂野或民宿過數方便好多。唔知點解已經咁多年,都仲係有 d 商戶唔肯收 paypal

TOP

回覆 35# aok

師兄果然利害
之前係門市同打去188都話冇得改費率,早兩日再打去188都係話冇得改費率
今日終於搵到佢地個線上客務,幾分鐘內已經幫我張十年前嘅fun分預付卡費率改左做通通一塊八費率

謝謝師兄

TOP