想問下最後係咪4g卡黎?
pp1c33 發表於 2016-1-15 14:19

係4g卡

TOP

我係問大學生xxx,佢係咪講到明比4g卡你? 駛唔駛講定叫佢比埋大卡,pw之類?

唔該師兄,

TOP

我係問大學生xxx,佢係咪講到明比4g卡你? 駛唔駛講定叫佢比埋大卡,pw之類?

唔該師兄, ...
pp1c33 發表於 2016-1-15 14:37

今晚返到屋企出返旺旺对話俾你參考

TOP

唔該師兄

TOP

本帖最後由 lailailai 於 2016-1-15 18:53 編輯

回復 36 #格拉底

答佢都嘥氣,佢根本喺度呃分上尊貴會員,三日唔埋就開新post問啲白痴問題

TOP

唔通overlight替身   

TOP



bbb111.JPG
bbb222.JPG
bbb444.JPG
bbb555.JPG

TOP



bbb888.JPG

bbb999.JPG

TOP

本帖最後由 wongfire 於 2016-1-15 19:22 編輯
唔該師兄
pp1c33 發表於 2016-1-15 14:52


俾埋通訊對話......可以copy問佢.....大卡...要問佢有無

在嗎 ?
請問…广州零月租 从化大众卡 ….. 是否已换了 4G USIM卡 ?

這卡是否要 开通全国漫游,不然会不能在广州市外使用

深圳 可否正常使用 ?
香港可否收到讯号 ?

ok
不选号….. 68元随机含(10-16)元话费 ….
有沒有 . 新的USIM芯片(2G 3G 4G手机都是通用的)

現拍......
开通 港澳漫游......谢谢~

TOP

回覆 48# wongfire

我都買左張, 明日可能去實名

TOP