hemet 沒180日的充值方法。?

via HKEPC Reader for Android

TOP

hemet可在那買到??????
THANK~

TOP

中環環球有HEMAT/HELLO 嗎?
是否都是$38?
HELLO 是4G 7.2m, HEMAT 是3G 3.6m?
地鐵(紅,綠線)用邊個好d?

thx

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回覆 458# qoomark

是否只需身分證, 要講英文定廣東話都識聽

TOP

今日係旺角買左第一張hemat

請問係咪入面有面值38蚊?但我打*#612#call

然後收到個sms 入面有段野關於500mb既……

但又發出唔到,叫我增值……

系咪做錯左d咩?

TOP

回覆 477# ekin9971

*109# 查詢餘額/ 有效日期
*101*612# $38/ 500 Mb+500 Mb/ 30日

TOP

唔該ching,原來距有delay,岩岩開唔得,半夜起身玩下又得。

順便問多問,以前100蚊3/4張開新卡抵玩。宜家無左,系咪增值抵玩d?

TOP

回覆 472# ccam12

CHing 你行開邊頭先? 正價真係去印尼店舖買易過去 SSP. 當然 SSP 有 $100 4 張的話係平好多

星期日行過荃灣, 見直燒有賣.
行過一條街, icac o個頭對住大馬路間 X 記印尼舖有賣, 門口仲有賣增值咭, 好似 $50 面值賣 $45

TOP