青鳥我星粉拎到流量喎
supergag 發表於 2019-6-25 20:00


唔清楚,我之前星粉收sms拎到青島流量.
但係...手廳app和wechat公眾号check余量都係無收到無顯示收到.

TOP

唔好意思,想問係未已經無得申請日租卡?

TOP

唔好意思,想問係未已經無得申請日租卡?
felixabcd 發表於 2019-6-26 01:58

網上一直都有,但只限大陸身份證,但唔知10月會唔會有轉變
營業廳好多都冇,迫你上台之後再轉

TOP

網上一直都有,但只限大陸身份證,但唔知10月會唔會有轉變
營業廳好多都冇,迫你上台之後再轉 ...
k20031102 發表於 2019-6-26 07:54


羅湖出關右面一堆橙色衫有賣聨通 一卡一号(OCS日租卡任性版150-200人仔) 和 一卡兩号

TOP

羅湖出關右面一堆橙色衫有賣聨通 一卡一号(OCS日租卡任性版150-200人仔) 和 一卡兩号 ...
kamenrider01 發表於 2019-6-26 21:36



  但包唔包實名?

TOP

弱弱一問,新日租卡係咪一年後會收CNY 6+6=12 一個月?
有無方法可以平啲,求指教。
(開個 No. 係為左開銀行戶口黎開微信錢包).一年番大陸幾次咁多多

via HKEPC Reader for Android

TOP

但包唔包實名?
felixabcd 發表於 2019-6-26 23:14


即時實名

TOP

本帖最後由 kamenrider01 於 2019-6-27 00:30 編輯
弱弱一問,新日租卡係咪一年後會收CNY 6+6=12 一個月?
有無方法可以平啲,求指教。
(開個 No. 係為左開銀 ...
chuwest 發表於 2019-6-26 23:26


而家新版的都是6元/月,沒有6+6
再平要上廣州攪從化0月租,不過有停機風險,停左要上廣州重開.

TOP

天啊!60元话费碰了你一下, 再不领就要过期了,快戳我领取↓↓↓ 天啊!60元话费碰了你一下, 再不领就要过期了,快戳我领取↓↓↓ https://smarthome.17wo.cn/wonetp ... ansId=1561599511804

TOP

弱弱一問,新日租卡係咪一年後會收CNY 6+6=12 一個月?
有無方法可以平啲,求指教。
(開個 No. 係為左開銀 ...
chuwest 發表於 2019-6-26 23:26


想平D又方便有個內號可以諗諗馬交電信張大灣區儲值卡. 出卡方法和注意事項請去專貼參詳下

TOP