本來轉台轉Hello卡全港只有幾間門市可辦,仲要好唔願辦,舊台登記人非本人更加唔使諗,唯一辦法係舊台辦轉名

TOP

先带令尊翁去附近人仔俾100上儲值卡,用曬或者夠期再由你轉去hello

TOP

先带令尊翁去附近人仔俾100上儲值卡,用曬或者夠期再由你轉去hello
lailailai 發表於 2015-8-7 18:02



    prepaid MNP去 prepaid只需要SIM原卡就得?

TOP

本帖最後由 rr24314 於 2015-8-7 18:48 編輯

Hehe 紅色中環 金鐘 紅線車廂 完全上唔到
到尖咀好 dd

Lte 3g 一樣空氣

TOP

儲值卡認卡唔認人

TOP

prepaid MNP去 prepaid只需要SIM原卡就得?
astrial 發表於 2015-8-7 18:42

師兄想MNP 的No. 是上台/ 儲值咭?

TOP

本帖最後由 astrial 於 2015-8-7 21:09 編輯
師兄想MNP 的No. 是上台/ 儲值咭?
sdds 發表於 2015-8-7 19:29


家母現時係SUN上台4G Lite,但現時係自由約,想幫佢轉去Hello。。。

既然屯門CSL咁寸,而且冇辦法拉家父去幫手MNP,唯有聽其他師兄提議,先MNP去其他台prepaid,再MNP過去Hello

我係想知由其他台prepaid MNP去Hello所需要嘅證明文件係乜嘢?淨係張SIM card嘅大卡就ok?

via HKEPC Reader for Android

TOP

點解而家唔叫老母,老豆?叫家母,家父?
老婆=家婆?

TOP

家母現時係SUN上台4G Lite,但現時係自由約,想幫佢轉去Hello。。。

既然屯門CSL咁寸,而且冇辦法拉家父 ...
astrial 發表於 2015-8-7 20:35

是的!只需帶大卡去。個職員都會要你張身份證影個印做record。

我7月23日在上水做都仲有貨,現在就唔知仲有冇,但你都要有心理準備啲職員態度係唔多惦的,at least 我上次嘅經驗係遇到個好仇mnp去Hello客嘅職員最好揀非繁忙時間去。祝師兄順利!

TOP

想問下pccw 冇约要mnp 去hello 係未要轉去smt 或cmhk 儲值咭先可以再mnp 去hello

TOP